NAVI scherm vervangen voor 10 inch scherm

Forumindex Forums Modellen Insignia NAVI scherm vervangen voor 10 inch scherm

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18366132
    maccert
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 May 2019

      Beste,

      Iemand ervaring met het vervangen van het bestaande navigatie systeem voor een tesla lookalike systeem?

      Car-Multimedia-Player-PC-PAD-Tesla-Style-Player-Android-7-1-GPS-For-Regal-5th-Generation

      mochten er meerdere gedesinteresseerde zijn dan kunnen we de verzendkosten delen.

      https://www.aliexpress.com/item/Car-Multimedia-Player-PC-PAD-Tesla-Style-Player-Android-7-1-GPS-For-Regal-5th-Generation/32957194209.html

      #18370717
      yves111
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 December 2019

        Heb je ondertussen al zo’n 10 inch scherm geplaatst?

        Wat zijn dan je ervaringen ermee

        #18373068
        MichelHil
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 February 2019

          Ja ik ben ook wel benieuwd of je dit hebt doorgezet. Ziet er wel mooi uit, al heb ik wel me twijfels omdat het van aliexpress komt

          #18373784
          JustinH1973
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 April 2020

            Iemand al ervaring met een tesla scherm? Ben benieuwd en wil er zelf binnenkort eentje bestellen. Maar de Nederlandse aanbieders zijn best fors met de prijzen. Ik neem aan dat zij dezelfde types aanbieden als die te vinden zijn op Chinese websites?

            Hoor graag van jullie. :yes:

            #18373791
            yves111
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 December 2019

              Hallo JustinH

              Ik heb vorige week een “Tesla style” radio besteld bij een door iedereen waarschijnlijk wel gekende chinese website.

              Ik hoop deze volgende week te ontvangen, al kan dat nu met die Corona historie wel uitlopen.

              Als je wil zet ik hier wel even mijn ervaringen ivm de radio (plaatsing, gebruiksgemak, kwaliteit enz)

              Ik weet wel niet of in hem onmiddellijk zal kunnen plaatsen, want in heb het momenteel wel enorm druk in mijn tuin

              Grts Yves

              #18374387
              donpesto
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 October 2012

                Hi Justin H,

                 

                Ik ben erg nieuwsgierig of het is gelukt… of is het scherm nog niet binnen… ik hoop dat je de fotos nog wilt plaatsen :good:   gr marco

                #18408001
                MichelHil
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  10 February 2019

                  En hoe is het gegaan? Werkt alles naar behoren?

                  Groet!

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.