Navi 950 europe

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Navi 950 europe

9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #18286462
    Saaiberke
      Lid sinds:
      23 May 2015

      Ik word echt gek van die Navi950, het is de grootste rommel die ik ooit al gebruikt heb. Ongeacht de route-opties (kortste-, snelste-, ecoroute), stuurt de gps me altijd langs dorps of stadskernen en heeft ie een voorkeur voor kleine baantjes. Sinds vorige week is de locatiebepaling ook regelmatig verkeerd, zo lijk ik steeds naast de juiste route te rijden met hilarische instructies tot gevolg.

      Hieronder zie je me in de Schelde rijden…..




      Verzonden met Nokia Lumia 1020

      #18286463
      @Johan
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 January 2015

        Bizar, heb je een magneet aan je antenne hangen :shock:
        Dit heb ik wel eens gezien in m’n vorige auto een Corsa met touch & connect, maar nog niet met de Navi 950.

        #18286464
        Saaiberke
          Lid sinds:
          23 May 2015

          Het is echt bizar, de haaienvinantenne achteraan is toch ook de GPS antenne, niet? Zou het kunnen dat mijn GSM-laadkabel die van de middenconsole vooraan over het dashboard naar het linkse kleine venstertje gaat storingen geeft? Ik ga die eens wegnemen en zien wat het geeft. De GPS geeft trpuwens dit probleem niet constant, soms werkt ie wel goed.

          Nic

          #18286465
          Opel_Bjorn
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 May 2008

            @@Johan wrote:

            @Opel_Bjorn wrote:

            Mijn Astra gaat volgende week naar de dealer waar ze de Navi 950 en DAB+ gaan nakijken. Ik ben het echt meer dan zat met die hoop rommel! Ik oefen al bijna een jaar geduld uit voor een oplossing maar mijn geduld is nu op! Nu gaan ze mijn wagen een paar dagen bijhouden en alles is bekijken. ik neem hem niet meer mee naar huis zolang de problemen er nog zijn!

            En heeft je dealer de oorzaak al gevonden van je problemen met DAB+ / Navi 950?

            Heb na een jaar zagen eindelijk een nieuwe DAB antenne gekregen van Opel! Ik rijd er nu een week met rond en voorlopig werkt DAB zoals het moet.

            #18286466
            Opel_Bjorn
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 May 2008

              @Saaiberke wrote:

              Ik word echt gek van die Navi950, het is de grootste rommel die ik ooit al gebruikt heb. Ongeacht de route-opties (kortste-, snelste-, ecoroute), stuurt de gps me altijd langs dorps of stadskernen en heeft ie een voorkeur voor kleine baantjes. Sinds vorige week is de locatiebepaling ook regelmatig verkeerd, zo lijk ik steeds naast de juiste route te rijden met hilarische instructies tot gevolg.

              Hieronder zie je me in de Schelde rijden…..




              Verzonden met Nokia Lumia 1020

              Ik heb net dezelfde problemen met de Navigatie. Die rommel stuurt je ALTIJD door zandwegen!!! door de stomste kleinste straten en de helft van de wegen kent die dan nog niet. Ik heb een gratis update ge-eist en ze zullen die geven ook!

              #18286467
              maks
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 February 2013

                Ik gebruik mijn Navi niet meer, ik zou nog het liefste willen dat ze hem uitbouwden, ik wil zelfs geen updates meer moesten er zijn?

                Nooit of te nooit nog een navi van Opel, mijn navi in m’n Omega die reeds 10 jaar is , is Beter als die prul !!!

                #18286468
                @Johan
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  28 January 2015

                  @Saaiberke wrote:

                  Het is echt bizar, de haaienvinantenne achteraan is toch ook de GPS antenne, niet? Zou het kunnen dat mijn GSM-laadkabel die van de middenconsole vooraan over het dashboard naar het linkse kleine venstertje gaat storingen geeft? Ik ga die eens wegnemen en zien wat het geeft. De GPS geeft trpuwens dit probleem niet constant, soms werkt ie wel goed.

                  Nic

                  Wat je nog kan controleren met behulp van google maps is de lengte en breedtegraad van wat punten bij je in de buurt, en dan kijken wat de Navi 950 GPS er van maakt als je er naar toe rijdt. Kun je eens kijken wat de afwijking van je GPS antenne is.

                  #18369598
                  John67
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 October 2019

                    Even dit topic een schop naar boven geven…

                    Ik heb sinds een week of vier een mooie Opel Astra J Tourer Cosmo uit 2014. Mijn navigatiesysteem (Navi 950) lijkt prima te werken. Softwareversie informatie:  23207171 Versie E1.0E.15.02. Ik kan nergens vinden hoe oud die is. Iemand een idee hoe ik dat kan zien.

                    En… Toen ik de auto kocht stond er een DAB-radiozender in geprogrammeerd. Ik heb de radio opnieuw zenders laten zoeken maar kan nu nergens meer DAB-zenders vinden… Iemand hier een tip voor?

                    En … wel een groot minpuntje: bij mij valt de stoelverwarming van de chauffeursstoel telkens na korte tijd uit. Blijkbaar een veel voorkomende klacht bij Opel. Opel Nederland en de Opel dealer waar ik mijn vorige Opels in onderhoud had wil mij niet helpen (mijn huidige Astra is altijd in onderhoud geweest bij een officiële Opel dealer, echter heb ik hem niet bij een Opel dealer gekocht).

                    #18451213
                    Hans_O
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      3 January 2022

                      Dat probleem met de stoelverwarming, dat was in 2019. |Is dat ondertussen opgelost / is daar een oplossing voor? Ik eem aan dat ergens een thermische beveiliging in werking komt of zo ..

                       

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.