Navi 5.0 Intellilink

Forumindex Forums Modellen Grandland X Navi 5.0 Intellilink

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18424840
    Astroide01
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 June 2011

      Beste Opel rijders,

      Sinds kort rijd ik een GLX H4 met een intellilink navigatiesysteem, volgens mij versie 5.0. Wat mij opvalt, is dat het pijltje dat de auto weer moet geven wit is. In mijn vorige GLX 1.2T was deze volgens mij rood, wat veel beter afstak tegen de lichte achtergrond. Hebben meerdere rijders hier ‘last’ van of is dit ergens in te stellen? Ik heb inmiddels de laatste software en kaartinformatie gedownload, maar dit verhielp het ‘probleem’ niet.

      20210703_171149

      #18428108
      Karel Gorissen
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 December 2020

        Ik zit met een issue dat ik niet opgelost krijg…

        Ik kan een bestemming invullen in de gps, maar ik zie nergens waar ik de bestemming kan toevoegen aan ‘Mijn bestemmingen’. In de manual staat ergens een disketje waar je kan op klikken (er staat Favoriete adressen opslaan), maar ik kan het niet vinden… (heb alle laatste updates gedaan, firmware en kaarten)…

        Tweede, maar minder belangrijk, is het mogelijk om het tekstklavier naar Azerty te wijzigen?

        #18428457
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          [quote quote=18428108]Ik zit met een issue dat ik niet opgelost krijg… Ik kan een bestemming invullen in de gps, maar ik zie nergens waar ik de bestemming kan toevoegen aan ‘Mijn bestemmingen’. In de manual staat ergens een disketje waar je kan op klikken (er staat Favoriete adressen opslaan), maar ik kan het niet vinden… (heb alle laatste updates gedaan, firmware en kaarten)… Tweede, maar minder belangrijk, is het mogelijk om het tekstklavier naar Azerty te wijzigen?

          [/quote] Op de tweede vraag weet ik misschien wel hoe. Namelijk bij het invoeren van een adres in de navigatie ,zie je volgens mij links onder ook een vorm van een toetsenbord staan. Druk daar maar eens op en dan verandert het dan van QWERTY naar AZERTY. :yes:

          #18428961
          Astroide01
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 June 2011

            [quote quote=18428108]Ik zit met een issue dat ik niet opgelost krijg… Ik kan een bestemming invullen in de gps, maar ik zie nergens waar ik de bestemming kan toevoegen aan ‘Mijn bestemmingen’. In de manual staat ergens een disketje waar je kan op klikken (er staat Favoriete adressen opslaan), maar ik kan het niet vinden… (heb alle laatste updates gedaan, firmware en kaarten)… Tweede, maar minder belangrijk, is het mogelijk om het tekstklavier naar Azerty te wijzigen?[/quote]

             

            Hoi Karel,

            Als je bij het invoeren van het adres rechtsonder in je scherm kijkt, staat daar een diskettetje. Daarmee kun je aangeven of je het adres wilt opslaan als: nieuw contact, thuis, werk of als favoriet. Als je hem als favoriet opslaat, dan kan je hem een naam geven en komt hij later in je ‘mijn bestemmingen’ te staan.

            Succes!

            PS.

            Is bij jou het pijltje voor de locatie van de auto in je navigatie ook wit??

            #18428980
            Karel Gorissen
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 December 2020

              Dat disketje staat niet op mijn scherm (heb de laatste firmware en kaarten erin zitten – volgens de manual zou het inderdaad moeten staan)…. Ik denk dat mijn pijltje blauw is, zat morgen een kijken en hier iets posten…

               

              #18429207
              Karel Gorissen
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 December 2020

                Mijn pijltje is rood, en de te volgen weg wordt azuurblauw aangeduid…

                #18429312
                Astroide01
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  5 June 2011

                  Dan zal ik toch een andere versie van de navigatie hebben. Ik rij nu een GLX Hybrid 4 uit 2020 een daar is het pijltje wit. Niet erg duidelijk op de kaart daardoor.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.