Goede aftermarket 2 din met navigatie van AUTOWOLF

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Goede aftermarket 2 din met navigatie van AUTOWOLF

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #18344796
    marson
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 June 2009

      Beste Allen,

      Mijn dubbel din autoradio heeft de geest gegeven :cry: een Eonon of te wel Chinese meuk imitatie. :wacko:
      Nu wil ik wel weer hetzelfde principe (autoradio met ingebouwde navigatie maar dan dus wel een die het goed blijft doen en waarvan de stuurbediening wel wordt aangestuurd.
      Dat kon op de oude ook maar dat was nog best wel even een dingetje dat ik dat nog maar even had laten zitten.

      Mijn vraag is weet iemand een goed model/fabrikant.
      Zijn de radio’s geleverd door Navaudio de juiste keus of is dit ook gewoon Chinese imitatie meuk. :help: :help: :help: :dank-u:

      #18344872
      marson
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 June 2009

        Ben ondertussen een stukje verder, vandaag telefonisch contact proberen te hebbem met autowolf, autotek en navaudio.
        En daar sprong autowolf dus duidelijk boven uit, dus bestelling uitgevoerd bij autowolf (wat navaudio betrefd die staat ergens diep in de kelder om het maar even netjes te zeggen).
        AUTOWOLF tot nu toe keurige behandeling, dus die beloond met de bestelling zo gauw als ik hem binnen heb horen jullie meer van me :mail:

        #18344898
        Outzy
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 August 2015

          Sorry voor de late reactie, aangezien je al 1 besteld hebt. Ik ben zelf geen fan van de knik in de meeste van die radio’s, anders had ik mijne ook al lang vervangen.
          Ik heb recentelijk nog gekeken. en http://www.ebay.co.uk/itm/Android-6-0-Autoradio-Navi-DAB-GPS-CD-Opel-Antara-Corsa-C-D-Vectra-Zafira-Astra-/131047442803?hash=item1e83094973:g:iUwAAOSw42dZE9U8 is denk ik de nieuwe generatie ofzo :). Misschien iets voor in de toekomst ;).

          #18344900
          dappie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 July 2008

            Outzy, dat is zeker een mooie radio, deze heb ik ook nog niet gezien en er zit geen knik in, hier moet ik
            Ook eens over denken.

            #18344954
            Jan-WillemK
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 July 2014

              Ik ben hier ook wel benieuwd naar!

              Heb nu een nogal basic radio, dus een update hiervan staat op het programma.

              Zijn zulk soort systemen ook uit te breiden met een achteruitrijd camera? Ook geen overbodige luxe, want mijn vec is niet voorzien van parkeersensoren… (en er komt geen eind aan zo’n station lijkt het soms haha)

              #18344959
              dappie
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 July 2008

                Jan-Willemk, Ook de parkeersensoren zijn niet zo duur meer, ik heb ze gekocht bij cargoods, dat was een setje
                Van ik dacht 16 euro, en dat zit er alweer een jaar in en werkt perfect, en mocht het stuk gaan dan koop
                Ik voor dat geld weer een setje, het is nog altijd goed koper dan schade aan je bumper.

                Vr,gr, jac.

                #18344998
                marson
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 June 2009

                  Vandaag na een klein oponthoud verder gegaan met de plaatsing van de radio/navigatie de keuze was gevallen op de aw7060p, van AUTOWOLF en ik moet zeggen, valt me tot nu toe nog niet tegen.
                  Ik was even bang dat de stuurbediening niet zou gaan werken, maar het was eigenlijk gewoon plug en play voor mijn vectra uit 2004 met 6 knopjes als stuurbediening.
                  Ik moest de knopjes nog wel even naar mijn eigen voorkeur programmeren, maar dat is iets wat iedereen gewoon zelf kan doen.
                  Ik moet nog wel even de loftrompet blazen voor AUTOWOLF, die zijn echt geweldig als je spullen wil kopen, waar je nog eens wat ondersteuning voor nodig heb, koop dan gewoon je spul daar dan zit je echt goed.
                  Het enigste wat ik nog even moet uitzoeken is het frame waar de radio in moet want mijn behuizing is net een fractie te groot.
                  Zo gauw ik weer even een photobucket account heb aangemaakt maak ik wat foto’s om e.e.a. te laten zien. :whistle: :whistle: :whistle:

                  Groet sonny

                  #18345013
                  kadett-supreme
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    4 July 2004

                    leuke radio, maar idd jammer van de knik.

                    ik heb een pioneer 2 din radio met app-radio functie. icm met iphone werkt dat meer dan prima. navigatie wordt van de telefoon gebruikt en weergegeven op het scherm van de radio. waze doet het goed in ieder geval. ik heb wel de oude aansluiting nog met een oude iphone 4s welke dan mbv een wifi hotspot wordt voorzien van internetverbinding. dit werkt overigens als het goed is met een ipod touch 4
                    fotofoto

                    #18345029
                    Outzy
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      21 August 2015

                      Was weer een beetje aan het neuzen. kwam deze topic tegen op google.

                      OEM Look Multimedia

                      #18345030
                      dappie
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        5 July 2008

                        Kadett-suprime, dit is ook een mooie radio, zit er ook netjes in, is dit nou ook met afneembaar front ?

                        #18345188
                        marson
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          23 June 2009

                          Ik had hiervoor de eonon G2116 die had geen knik en daarvoor moest je een aparte rand bestellen, maar daarvan ging het scherm raar doen, heb nu dus de aw7060p van autowolf, dat is de radio met knik.
                          Je kan er over discuseren of je het mooi/ praktisch vind of niet.
                          Hij functioneerd goed en werkt met de stuurbediening, heeft de juiste kleurstelling.
                          Maar past niet in de orginele ruimte van de opel, hij klikt niet goed vast en heeft dus eigenlijk een dubbel din inbouwframe nodig.
                          Maar goed dat moest ook met de orginele radio ook.
                          Ben nu alleen nog even bezig met de antenne ( of de antenne moet gevoed worden ja of nee, of te wel is de radio antenne passief of aktief) de radio heeft in ieder geval er een voedingsdraad voor volgens autowolf.
                          En de ondersteuning van hun is ongetwijfeld goed.

                          #18345298
                          kadett-supreme
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            4 July 2004

                            klopt, is afneembaar

                            #18345316
                            dappie
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              5 July 2008

                              Kadett-supreme,

                              Dat is wel lekker dat het front er ook af kan, helemaal voor grijp grage handjes, want het is toch wel een
                              Mooi ding.

                              Vr,gr,jac.

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.