Na jaren leechen, toch maar eens aanmelden

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Na jaren leechen, toch maar eens aanmelden

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18393221
    Muertien Star
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 September 2020

      Na al enkelejaren en talloze uren hier op het forum info vergaren leek het mij wel handig om mezelf ook maar eens aan te melden

      Tja, hier ben ik dan
      Ik zit al meer als 10 jaar in de autowereld, en werk er al 7 jaar lang profesioneel in, waarvan 2 jaar bij een ‘old skool’ speed/custom shop, en een jaar in de autorestauratie
      Het ging met de Opels helemaal fout toen ik een b Corsa 1.4 8v kocht om door te verkopen, wat nooit gebeurde
      Wat wel gebeurde was een schroefsetje, verbreed staal, uitlaatje, je kent het wel
      Op een dag besloot de 1.4 dat het genoeg was, wat doe je dan? x20xev er in!
      Hier heb ik een tijdje mee rondgereden tot de cilinderkop besloot dat het genoeg geweest was
      Wagen naar binnen, voor 200 euro een nieuwe Corsa, over de kop een weiland in, weer een Corsa van 200, Evil Knievil livery er op rollen met action verf, tot hij kets rot bij de apk aan kwam en ik geen zin meer had in het ding
      Dus kocht ik een Astra G 1.6, inmiddels verlaagd, volledig kaalgeslepen en rat look

      Momenteel ben ik hier en daar bezig tussen de Astra en de OG Corsa
      Zodra de Corsa weer op de weg is, kan ik gekke dingen gaan doen met de Astra, maar dat is toekomstwerk

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.