Forumindex › Forums › Modellen › Grandland X › Myopel app werkt nog steeds niet
- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 januari 2025om 13:57 door Edwin Warmerdam.
-
AuteurBerichten
-
29 februari 2024 om 22:31 #18550404
Vanaf mei 2023 ben ik in het bezit van een Opel Grandland X Hybride.
1000-en keren heb ik geprobeerd om de myopel app te connecten.
Vele malen contact opgenomen en gegevens verzonden via een functie in de app, ze weten ervan….maar er gebeurt maar niets.
Heeft iemand misschien nog een tip om deze app werkend te krijgen?
Of ook dezelfde ervaring?
Dit is toch slecht?
1 maart 2024 om 13:56 #18550410Tip (cynisch bedoeld wel) : veeeeel geduld hebben
6 maart 2024 om 19:26 #18550546Helaas heb ik dezelfde ervaring.
Na aankoop van mijn GLX drie jaar geleden heb ik ruim een half jaar geprobeerd de app actief te krijgen en te houden. Veelvuldig contact gezocht met Opel Nederland. Zonder resultaat ! De wil om de app te ondersteunen was er gewoon niet.
Recent heb ik de app nog eens geopend, en een paar dagen gekeken of er iets verbeterd is. Mijn conclusie: helaas ! De app registreert niet alle ritten, en maakt allerlei vreemde fouten in de dataverwerking.
Maar gewoon niet gebruiken. Mijn GLX rijdt er zeker niet minder om.
6 maart 2024 om 20:26 #18550550Ik heb op 4 maart een update uitgevoerd van het systeem in de auto, met een usb-stick, en vanaf dat moment ging de app werken.
Wel raar dat Opel dat zelf niet gemeld had tijdens de vele keren dat ik contact met ze had.
18 maart 2024 om 20:44 #18550824Dat laatste ben ik wel met een beetje met je eens, al zijn het veelal callcentrum dames en heren die op hun beeldscherm een zoekvraag intoetsen om vervolgens op te dreunen wat het scherm ze laat zien. Eenzelfde heb ik en paar keer ervaren toen wat ouderen in mijn omgeving problemen hadden met hun modum / TV ontvangst en of internet verbindig in zijn algemeenheid.
Bel je dan voor hen naar hun provider dan is de aangeboden oplossing veelal : trek het stekkertje eruit of druk een paperclip in het gaatje achter op de modem, wacht 15 seconden en start opnieuw. Tja,………………..
Maar aan de andere kant is het goed om te lezen dat na een simpele update het e.e.a. werkt.
2 januari 2025 om 17:12 #18556362De Myopel app werkt nog steeds niet voor mij. Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en gecontroleerd of mijn telefoon up-to-date is, maar het probleem blijft bestaan. Het lijkt alsof de app niet goed kan verbinden met mijn account of de voertuiginformatie niet ophaalt. Heeft iemand een oplossing of suggestie voor dit probleem? Alle hulp is welkom. Dank je wel!
4 januari 2025 om 12:33 #18556388Misschien bij de volgende onderhoudsbeurt even melden aan de dealer?
4 januari 2025 om 13:57 #18556390Hoi Rosan77,
Heb je de software van je auto al bijgewerkt via de USB methode?
Edwin
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.