multimedia en vraag kinderzitjes.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum multimedia en vraag kinderzitjes.

  • Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #17248533
    ashok1978
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 November 2010

      hoi mede forummers,

      ik heb een derde kind op komst.
      nu heb ik een vectra c uit 2005 sedan
      ik heb rechts achter een maxicosi ding, links achter een kinderszitje…ik vroeg mij af of er dan een ander kinderzitje in het midden past
      iemand die het heeft geprobeerd?
      jullie zullen wel denken waarom probeer je het niet in een winkel…tsjaa ik werk zes dagen.

      nu zag ik dit op internet… http://www.customfit-audio.nl/a-15603101-1529361/opel-radio/opel-custom-fit-tmc-dvbt-multimedia-navi-system” onclick=”window.open(this.href);return false;
      heeft iemand hier ervaring mee? of is er misschien zelfs een ander alternatief.
      wat ik wel belangrijk vind en een aantal andere niet hebben is de optie voor achteruitrijcamera.

      vast bedankt voor jullie reacties. :)

      #18017897
      Opel_Vectra_GTS
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 April 2011

        beste ashok,

        wat betreft die kinderzitjes, zover ben ik nog niet ;)

        wat betreft die radio die kan ik je wel aanraden, maar ze zijn er goedkoper kan ik je vertellen 700 vin ik aan de hoge kant, je kunt ze ook voor rond de 500 krijgen. ik heb er zelf ook eentje gehad in mijn vectra c (met camera), heb hem nu ingebouwd in mijn vec b

        http://www.trendsboutique.nl/nl/product/opel-astra-vectra-antara-corsa-vivaro-autoradio-met-navigatie-bluetooth/” onclick=”window.open(this.href);return false;

        dan heb je hem incl achteruitrijcamera voor nog geen 600 euro ;)

        succes!

        #18017898
        ashok1978
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 November 2010

          bedankt….dat scheelt zeker in de prijs.!!
          ik zal de spec’s eens even bekijken vanavond.
          is dit trouwens makkelijk zelf in te bouwen?

          #18017899
          Vbootje
            Lid sinds:
            2 August 2010

            Ik ben zelf in het bezit van een Vectra C Station en daar had ik op de achterbank 2 Maxi Cosi’s en 1 Maxi Cosi voor kinderen van 2. Ik weet niet precies meer hoe het allemaal heet. Dat paste, ging niet helemaal van harte, maar het was goed te doen.

            #18017900
            Dolby
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 May 2008

              Ik denk dat het geen probleem moet zijn met de kinderen achter in. Ik heb zelf 3 kinderen op de achterbank zitten in een astra G. Het is niet ruim maar voldoende. de Tweeling zitten aan de buitenkant. En mijn jongste dochtertje zit in het midden in de maxi.
              Het is even met de gordel even zoeken maar valt best mee.

              #18017901
              jraaf
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 January 2008

                Past wel, alleen nog al een gekloot met de gordel. Heb zelf de vec c1 sw gekocht om dat ik een derde op komst had. Heb toen 2 kinderzitjes aan de zijkant en de cosi in het midden gezet.

                Nu zijn ze 4, 8 en 10 en hebben nog steeds prima de ruimte.
                Groet jraaf

                #18017902
                ashok1978
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 November 2010

                  @jraaf.
                  ahaa.. het past dus..
                  thx. :thumb

                  ik hou de maxi aan de zijkant..ik heb zo een klik ding in de auto waar ik hem inklik. (over een zitje heen tillen is bijna niet te doen,zeker niet voor mijn vriendin)
                  en dan 2 kinderzitjes naast elkaar.
                  was al bang dat ik mijn vec weg moest doen. :???:

                  #18017903
                  Opel_Vectra_GTS
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 April 2011

                    kijk goed om te horen dat het allemaal gaat passen achterin, is voor mij ook weer informatie.

                    wat betreft de radio, het is simpel plug n play, stuurwielbediening neemt hij automatisch over, alleen voor de camera zou je even draad naar achter moeten trekken (av-kabel bijgeleverd met camera en een stuurstroom draad vanaf je radio), maar die kun je makkelijk in je dorpels weg werken, ik heb de camera net boven de nummerplaat gezet toen, daar kun je hem tegen het riggeltje net boven de nummerplaat wegwerken.

                    mocht je een keer in de buurt van apeldoorn of arnhem zijn laat maar weten dan help ik je wel even

                    gr jelmer

                    #18017904
                    Corsa_GSi
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      Hmm in een Vectra B station is de middelste gordel echt te kort om een Maxi Cosi mee vast te zetten.
                      In een Corsa D 5 deurs ook trouwens.
                      :swear

                      #18017905
                      ashok1978
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        7 November 2010

                        thanks jelmer.

                        blij dat je wilt helpen.
                        ik ga het natuurlijk eerst zelf proberen.
                        woon namelijk vlak bij den haag…pokke end rijden
                        als ik vragen heb dan laat ik het je weten.

                        #18017906
                        Opel_Vectra_GTS
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          10 April 2011

                          denk dat het je wel gaat lukken, en zo niet dan hoor ik dat idd wel ;)
                          succes!

                          #18017907
                          ashok1978
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            7 November 2010

                            ben gister bij de babydump geweest om stoeltjes te passen..
                            het past niet.!!
                            ik heb aan één kant de maxicosi met isofix voor de eerste stap
                            de andere kant een stoeltje voor de volgende stap.
                            en in het midden wou ik de derde stap hebben

                            je hebt nl drie stoeltjes voor kinderen tot ze alleen de verhoger nodig hebben zonder rugleuning.
                            moet ik nu echt een mondeo ofzo gaan rijden??

                            #18017908
                            speaker
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              8 March 2007

                              Ik heb in mijn vec-b toen een keer in het midden en maxicosi gehad en aan beide zijkanten een kinderstoeltje voor kids van 3 jaar! Paste maar net.
                              Nu in mijn C-station heb ik dat probleem zeker niet meer ( behalve dat ik er Signum stoelen ipv een achterbank in heb en vanaf december 2 kleintjes er bij krijg. Dus ik heb weer een bank nodig ! :hmmz )

                              #18017909
                              jraaf
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                12 January 2008

                                @Ashok, met die isofix zit dat stoeltje ruim van de deur af. Ik had m’n maxi cosi in het midden met aan de zijkant de kinderzitjes en dat past prima. Alleen een hoop geklooi met gordels.

                                Een Mondeo is volgens mij echt niet breder en eenV70 ook niet en een Zaf al helemaal niet.
                                Probeer ‘t met de Cosi in het midden en het past. Ik rijd al 4 jaar rond met m’n 3 koters :afro

                                Groet jraaf.

                                #18017910
                                ashok1978
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  7 November 2010

                                  @jraaf..
                                  hmmm…als het bij jou past moet het bij mij ook passen lijkt me. ;)

                                  maar in het midden zit geen iso toch? heb je hem gewoon in de gordel? of zie ik het verkeerd… :???:
                                  gauw nog maar eens naar die babydump

                                  in ieder geval bedankt..
                                  ik ben echt blij als het bij mij past..want ik wil mijn vec echt niet weg doen.!!!

                                  #18017911
                                  jraaf
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    12 January 2008

                                    Klopt. In het midden zit geen iso fix. Ik had ‘m daar gewoon in de gordel.
                                    Die is net lang genoeg.

                                    Tip bij het installeren van de kids;
                                    Vanaf rechtsachter cosi met baby los op de achterbank zetten, dan je rechtervoet achter de voorstoel op de bodem zetten. Zo overtil je je rug niet als je de cosi dan in het midden zet en vast zet met de riem. Daarna pas de overige kids er in.

                                    Groet jraaf

                                  16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.