Movano geeft waarschuwing tijdens rijden met melding deur open

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) Movano geeft waarschuwing tijdens rijden met melding deur open

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18337602
    Astra16VClub
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 August 2011

      Beste allemaal,

      Wij hebben een Movano op het werk waarvan over enkele weken het leasecontract verloopt. Mijn baas wilt daarom geen investering meer doen in deze wagen. Nu is het echter zo dat deze auto al een paar weken lang bij de geringste stuurbeweging constant gaat piepen, melding deur open aangeeft en waarbij alle deuren van het slot worden gehaald. Zit er ergens een relais of een stekker die wij los kunnen trekken, want op steun van onze baas kunnen we helaas niet rekenen. Het is best vermoeiend om 8 uur per dag in een auto te zitten die constant aan het piepen is. Helaas heb ik nog niet kunnen achterhalen welke deur de boosdoener is.

      #18353064
      Bart Vantomme
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 February 2018

        De mijne heeft net hetzelfde probleem. Bij mij is het de schuifdeur die het veroorzaakt maar kan niet vinden waarom. De deur is goed dicht.

        #18353106
        bart-gsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 July 2012

          kijk eens bij de drukschakelaars in de deurstijlen waar je deur op drukt als deze dicht gaat… als je de draaiden door verbind of het piepen dan weg gaat…

          #18353107
          Senatorman
          Beheerder
            Lid sinds:
            7 November 2016

            zekering eruit halen. Is waarschijnlijk wel dezelfde zekering voor de binnenverlichting.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.