Motorstuurapparaat Nieuw, revisie of sloop

Forumindex Forums Modellen Astra Motorstuurapparaat Nieuw, revisie of sloop

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17243747
    Thomas21
      Lid sinds:
      29 December 2011

      Besten,

      ik heb een opel astra 1.8 station uit januari 2002 met 215.000 op de teller. Aan de hand van het uitlezen bleek dat of het gasklephuis of het motorstuurapparaat stuk is. Na een week rijden met een bruikleen gasklephuis van de garage blijven de problemen terugkomen, plotseling inhouden en fors toerenverlies, van 2500 naar 0 en weer terug, kleine schokjes en vanmiddag een totale stilval. Na vijf minuten gewacht te hebben reed de auto gelukkig weer. Ziet er naar uit dat het motorstuurapparaat stuk is. Heb ondertussen begrepen dat dit een dure grap gaat worden (e 1000,-?), alleen het onderdeel kost al heel wat geld. Kan iemand mij advies geven wat te doen:
      Revisie en waar cq. bij wie dan, wat kost dit en kan ik dan weer vooruit?
      Sloop, is dit onderdeel te krijgen, welke kosten, wie heeft adressen?
      Nieuw/imitatie? Wat is een redelijke prijs en zijn er nog mogelijkheden om kosten te sparen?
      Met welke kosten dien ik rekening te houden bij vervanging door de garage?
      Andere ideeën?

      O ja, ik verwacht binnen kort een andere auto te kopen en daarna zal deze auto circa 7500 km per jaar gaan rijden. Hoop er dan nog een jaartje of 5 mee te rijden

      Hoop op een goede reactie,

      groet Thomas.

      #17948315
      koenelsenaar
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 April 2010

        bij een van de sloop moet je wel zorgen dat hij is uitgeleerd bij verwijdering, en dat hij bij jou weer ingeleerd moet worden.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.