Motor problemen na inbouwen powerbox, please help!

Forumindex Forums Modellen Tigra Motor problemen na inbouwen powerbox, please help!

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 76 tot 79 (van in totaal 79)
  • Auteur
    Berichten
  • #17414876
    RemcoV
      Lid sinds:
      15 July 2006

      Update: De apk boer zei dat er uitlaatgassen in mijn koelsysteem zaten, dit zou dus betekenen dat de koppaking aan het lekken is en binnekort er helemaal uit kan klappen?

      Dit zou dus de problemen goed kunnen rechtvaardigen?

      #17414877
      1985
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 January 2006

        origineel gepost door RemcoV
        Update: De apk boer zei dat er uitlaatgassen in mijn koelsysteem zaten, dit zou dus betekenen dat de koppaking aan het lekken is en binnekort er helemaal uit kan klappen?

        Dit zou dus de problemen goed kunnen rechtvaardigen?

        uh, uitlaatgassen in je koelsysteem, heb je ook wit “puimpje” achter je tig hangen en een “zoetige” lucht van de koelvloeistof achter de auto hangen bij een draai’ende motor ?

        Ja dan kan het goed zijn dat je koppakking aan het overleiden is. in dat geval zou ik zeker geen meter meer met de auto rijden tot je het zeker weet.

        Lekkende koppakking geeft niet “mega” veel schade, zodra de motor de pakking er tussen uit blaast heb je grotere problemen.

        #17414878
        RemcoV
          Lid sinds:
          15 July 2006

          Ja hij rookt wit, de tigra gaat de deur uit, heb het gehad met het dingetje. Helemaal standaard maken en inruilen tegen een 2/3 jaar oude auto met de nodige bijbetaling uiteraard.

          Moderator: Topic mag weg!

          Thx voor alle hulp btw!

          #17414879
          1985
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 January 2006

            ahhhhhhhhhhh bagger :(

            Na succes met de zoektocht voor een vervanger !!!

          4 berichten aan het bekijken - 76 tot 79 (van in totaal 79)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.