motor loopt niet

Forumindex Forums Modellen Manta motor loopt niet

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17212750
    rimsalabim
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 June 2008

      omdat mij oude motor overleden was heb ik een nieuwe motor in de manta gezet. om het makkelijk te houden heb ik precies het zelfde blok gekocht als dat er in lag. een 2.0S. toen hij er inlag en alles was aangesloten wou hij maar niet starten. hoe het komt weet ik niet. als je start begint hij wel maar hij grijpt hem niet aan. weet iemand waar het aan zou kunnen liggen. want ik weet het echt niet meer.

      #17532040
      Stender
      Moderator
        Lid sinds:
        5 April 2009

        onsteking?

        #17532041
        rimsalabim
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 June 2008

          nee, die werkt gewoon. is ook nog afgesteld. kan misschien nog de ontsteking proberen die uit het oude blok kwam.

          #17532042
          postbusmanta
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 July 2004

            Heb je de carburateur van je oude motor erop of van de nieuwe motor?

            #17532043
            rimsalabim
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 June 2008

              alle aanbouwdelen komen van de oude af. er zit een zenith carerateur onder en die is 2 weken voor het oude blok kapot ging compleet reviseerd bij een erkend bedrijf. hij heeft bij het omhangen wel even op zn kant gelegen dus er zou wel wat troep in kunnen zitten wat uit de tank komt. maar zou die daar door niet meer willen starten?

              #17532044
              Markiee
                Lid sinds:
                5 October 2009

                Probeer je ontsteking eens 180 graden te draaien (2 schroeven van je verdeler los en gewoon omdraaien en weer vast zetten)
                Kan zijn dat je motorblok net een halve slag verder is gedraaid dan het oude.

                Mark

                #17532045
                postbusmanta
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  5 July 2004

                  Voldoende opbrengst uit je benzinepomp?

                  Even brandstofslang van de carburateur af, in een potje hangen en starten.

                  Pakt hij wel met een beetje remmenreiniger of startpilot?

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.