Monza A1 vraagbak

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18373154
    MGen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 September 2015

      Goedeavond,

      Sinds vanmiddag ben ik de trotse eigenaar van een opel monza uit 1980 met een 2.8h motor. Nu ben ik opzoek naar een vraagbak voor deze auto, maar krijg deze niet gevonden. Weet iemand waar ik deze kan aanschaffen. Mag zowel digitaal als papieren vorm.

      Alvast bedankt
      Michael

      #18373159
      kywieman
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 February 2009
        #18373168
        MGen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 September 2015

          En dan gelijk nog maar een vraagje. De vorige eigenaar heeft de brandstofretourleiding afgedopt. Maar ik kan niet vinden waar deze zou moeten zitten? Of is deze niet nodig bij een carburateur motor en alleen bij een injectie?

          En daarnaast zit er een soort potje op het inlaatspruitstuk met drie aansluitingen voor de brandstof. Hoe hoort dit aangesloten te zitten? Dit is namelijk omzeild.

          #18377681
          schampert
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 November 2018

            Het potje voor de benzine is niet heel bijzonder, als je hem wilt aansluiten moet de onderste aansluiting aan de carburateur, de bovenste naar de retour en de middelste dus naar de benzine pomp. Het vaatje is buitenwerking gezet, dit zal wel een reden hebben denk ik, waarschijnlijk lekt ie iets, even goed in de gaten houden. Voor de rest loopt de retourleiding gelijk met de toevoer leiding.  veel succes

            #18378357
            GSE
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 August 2006

              Wat zijn je plannen met deze Monza origineel laten of een lichte ombouw naar bv andere motor velgen versnellings bak interieur?

              #18382631
              MGen
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 September 2015

                Ik wil hem zo origineel als mogelijk houden. Hij is ook origineel op de bak na. Ligt nu een handgeschakelde 5 bak onder in plaats van de 4 bak waar hij mee geleverd is. Ben van de week begonnen met het opknappen van de voorwielophanging. Nieuwe bussen, lagers en remmen aan het plaatsen en wat laswerk aan de veerpootophanging.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.