monteren trekhaak corsa A

Forumindex Forums Modellen Corsa monteren trekhaak corsa A

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    boerbeun

hallo mensen,

ik ben op zoek naar een trekhaak voor een corsa A en vroeg me af wat ik ervoor moet doen om zo`n ding te monteren.

lukt dit met een standaard corsa zo op je oprit of moet je er wel degelijk een brug bij hebben?

wat is de beste manier om de kabels e.d. eraan te monteren.

en last but not least: Heeft 1 van de lezers van dit topic er misschien nog eentje voor me liggen van een corsa A?

gr frank

freek corsa
      Deelnemer

Ik heb zelf nog nooit een trekhaak gemonteerd, maar ik denk dat het wel te doen is thuis op de oprit.

Kopen kan idd via het forum, maar op marktplaats staat ook wel wat te koop.

Verlichting aansluiten kan bij het achterlicht, dat kan gesoldeerd, maar kan ook met van die knijpblokjes.

Famempeters

let op bij het kopen van een gebruikte haak dat je de busjes er bij hebt die door de balk gemonteerd zitten .

verder als je de haak hebt en je maakt de koffer ruimte leeg zal je een paar putten vinden die moet je door boren voor de bouten ,fluitje van een cent.

stroom gewoon bij de achterlichten weg met die knijpblokjes of heel goed beter solderen ????deden zo bij de garage overigens nooit hoor .en volgens ANWB schema past alles er achter .

bert

Famempeters

er staat trouwens een trekhaak voor een a op marktplaats

wel in dordrecht maar toch ze zullen er niet meer met grote hoeveelheden zijn .

geert666
            Deelnemer

Ja busjes niet vergeten!!
              Zit er in 1 uur onder stelt niks voor.
              Busjes! moeten er van onderen in, en van boven 10mm gat boren!!

boerbeun

dank je voor de tip!

die zou ik idd zo vergeten.

wat voor busjes zijn dat? stel dat ik er eentje vind, maar zonder busjes. Kan je die zelf namaken?

geert666
                Deelnemer

Nee! gewoon komplete trekhaak kopen

Die busjes zorgen ervoor dat je de chassisbalk niet fijn knijpt als je de trekhaak vastzet.

alphox
                  Deelnemer

ze zijn idd niet makkelijk te vinden, maar geloof ook niet dat veel mensen er een willen, ik heb er laatst een weggegooid, niemand wou ‘m hebben (gratis) dus ja dan maar op de stort :hmmz

geert666
                    Deelnemer

Ja ik heb de mijne ook weggegooid, maar er zijn er genoeg 30 euro op de sloop!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.