Monteren Agel eyes corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa Monteren Agel eyes corsa C

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276199
    NoFear1696
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 May 2012

      Help.Help. ik heb bij GM tuningparts angel eyes koplampen gekocht voor mijn Corsa C. mijn koplampen zijn voorzien hoogte regeling. de koplampen die ik gekocht heb zijn “voorbereid” voor koplampen hoogte regeling. Als ik de standaard stekker aansluit doen alle lichten het gewoon. (plug and play) behalve de angel eyes en hoogte regeling. de leds zijn voorzien van zwarte en witte kabels die ik ergens op moet monteren met kabel schoentjes en er zit een kleine stekker die ik aan moet sluiten op de hoogte regeling motor.

      de montage voorschriften zijn onduidelijk en in engels. mischien dat iemand hier op het forum er ervaring mee. alvast bedankt voor de reacties.

      hieronder nog een foto van de “oude en nieuwe”

      heb al gezocht bij Howto’s maar helaas niets gevonden

      #18316593
      Maurice89
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 October 2009

        Dat kabeltje in je hand is dat van de led verlichting of hoogte regelaar?
        Bij mijn astra f toen der tijd zat er een kastje onder de koplampen daar sloot ik de Devil eyes op aan.

        Anders op de sloop stekker van de hoogte regelaar knippe en aan die kabels aansluiten solderen maar het zal eigenlijk makkelijker moeten kunnen lijkt me ze maken het niet voor niks zo tog.

        #18316594
        NoFear1696
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 May 2012

          hoi Maurice89, bedankt voor je reactie. die stekker in mijn hand is voor de elektrische hoogte regeling motor. ik heb de pech dat de Motoren in de oude koplamp zijn geïntegreerd. dus niet demontabel zijn.

          er zijn dus verschillende koplampen gemonteerd op de corsa’s van 2000 t/m 2006. ik ga wel op de sloop kijken voor koplampen die wel uitgerust zijn met demontabele motoren. die moeten vervolgens in de Angel eyes worden gemonteerd volgens de beschrijving die erbij zit.

          grts.

          #18316595
          Maurice89
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 October 2009

            Ja op de sloop staan er genoeg als het goed is :thumb

            #18316596
            NoFear1696
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 May 2012

              voorlopig zonder elektrische hoogte regeling. best wel mooi resultaat vind ik zelf.



            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.