Forumindex › Forums › Modellen › Mokka › Mokka e update navigatie mislukt
- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 augustus 2022om 22:50 door toto5504.
-
AuteurBerichten
-
16 januari 2022 om 14:38 #18453075
Via opel updater een download gedaan van navigatie en touchscreen software. Beide op USB stick gezet. Als eerste wordt de touchscreen software bijgewerkt en die gaat goed. Vervolgens wordt er gevraagd om de kaarten bij te werken. Usb-stick volgens instructie verwijderd en opnieuw geplaatst. Na vraag welke landen bij te werken wordt met installatie begonnen. Verschijnt geen voortgang, alleen een knightrider balkje en even later “update is mislukt”. Zonder foutcode.
Moet ik nieuwe usb-stick met alleen navigatie proberen, of welke tips hebben jullie?
20 januari 2022 om 09:49 #18453609AnoniemLid sinds:
1 January 1970Hallo Senti79,
is het al gelukt? Meestal moet het lukken door nogmaals te starten met de usb stick. Soms inderdaad alleen met de kaartupdate erop.
20 januari 2022 om 09:50 #18453611Ok, bedankt zal dat later vandaag nog eens proberen.
20 januari 2022 om 18:26 #18453634Nieuwe pogingen gedaan met alleen de navigatie update op de usb stick. USB wordt herkend, ik krijg de vraag over welke landen ik wil installeren. En nadien komt tekst Verwijder de usb stick niet en haal de auto niet van het contact. Ik heb geprobeerd om iedere minuut even een meter vooruit te rijden zodat de auto niet in soort van standby gaat. Leek dat installatie langer duurde maar vervolgens na minuut of zes toch terugkoppeling “installatie is mislukt”. Zou er een scherm moeten verschijnen met voortgangspercentage? Want ik zit nu best wel 7 minuten te wachten,,,,
21 januari 2022 om 12:09 #18453707AnoniemLid sinds:
1 January 1970Sneu, bij mij ging alles van een leien dakje…
Probeer eens een andere usb stick, eventueel FAT32 formatteren?
Opnieuw de kaart downloaden?
Ik had kaartupdate 11.1.0-r0 gebruikt.
21 januari 2022 om 12:34 #18453716[quote quote=18453707]Sneu, bij mij ging alles van een leien dakje… Probeer eens een andere usb stick, eventueel FAT32 formatteren? Opnieuw de kaart downloaden? Ik had kaartupdate 11.1.0-r0 gebruikt.[/quote][quote quote=18453707]Sneu, bij mij ging alles van een leien dakje… Probeer eens een andere usb stick, eventueel FAT32 formatteren? Opnieuw de kaart downloaden? Ik had kaartupdate 11.1.0-r0 gebruikt.[/quote]
Ja dat was voor mij nog een laatste poging aangezien usb stick vrij warm was bij het verwijderen en er kort een waarschuwing leek te verschijnen over usb stick. Zal eens kijken wat ik nog kan doen.
26 januari 2022 om 13:21 #18454459AnoniemLid sinds:
1 January 1970Stand van zaken?
26 januari 2022 om 13:45 #18454463Nog niet alle vrijheid gekregen om opnieuw te proberen met de Mokka-E van mijn vrouw ihkv actieradius die daarna minder is :) van het weekend nog een nieuwe poging. Moet waarschijnlijk ook nog eerst kijken of de map niet al lang geupdate is gelijkertijd met bijwerken van touchscreen software.
30 januari 2022 om 20:33 #18454970Helaas ik geef het even op. Opnieuw gedownload andere stick, leek wel langer te proberen maar uiteindelijk toch mislukt iedere keer. Gebruiken toch Apple navigatie dus laten het maar zo tot onderhoudsbeurt. Bedankt voor het meedenken!
30 januari 2022 om 23:36 #18454988AnoniemLid sinds:
1 January 1970Oke, wel jammer dat het niet gelukt is. Veel succes de volgende keer, bij de dealer dan denk ik?
Hou je ons op de hoogte?
31 januari 2022 om 10:01 #18455017[quote quote=18454988]Oke, wel jammer dat het niet gelukt is. Veel succes de volgende keer, bij de dealer dan denk ik? Hou je ons op de hoogte?[/quote]
2x ja :)
18 augustus 2022 om 22:50 #18477429Mag ik wat vragen? is er veel veranderd aan de schermen of is het de update niet waard ?
Ik heb een elegance met een klein schermpje
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.