mogelijkheid om zichzelf te vergrendelen

Forumindex Forums Modellen Grandland X mogelijkheid om zichzelf te vergrendelen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18483032
    Radaway
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 October 2020

      Hoi allemaal,
      Ik heb blijkbaar een issuetje met het automatisch sluiten van de deuren.
      als ik uit de auto stap en vergeet de auto te sluiten met de afstandsbediening/of sleutels, blijft de auto de hele nacht open (in dit geval) en kan iedereen gewoon de deuren openen en naar binnen komen (Gelukkig heeft dit niet nog gebeurd)
      is er een standaardinstelling in de auto waarmee ik kan instrueren dat als de auto niet binnen 3 of 5 minuten (een willekeurige waarde) bewust wordt vergrendeld, de auto automatisch de deuren zelf moet vergrendelen?

      Een ding dat ik wil toevoegen, is dat wanneer ik in de auto zit, de autodeuren automatisch worden vergrendeld nadat ik begin eenmaal te rollen. Dus met de bestuurder erin, is er deze ‘wens’-functie, maar blijkbaar niet wanneer de bestuurder met de sleutels uit de auto istapt (en vergeet de deuren op slot te doen).

      Heeft de opel GX de mogelijkheid om zichzelf te vergrendelen na ‘x’ minuten inactiviteit, zodra de bestuurder is uitgestapt en met de sleutels. ?
      Alvast Bedankt

      #18483310
      Jodokus
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 January 2020

        Als je de auto met de afstandsbediening opent maar je opent de deuren niet gaat hij na een aantal minuten wel weer automatisch op slot. Maar bij de auto verlaten gebeurt dit helaas niet. Ik heb hem ook wel eens een nachtje open gelaten.

        Heel soms gaat ook weleens de kofferbak automatisch open omdat de sleutel schijnbaar een beetje klem zit in mijn broekzak

         

        #18483414
        Radaway
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 October 2020

          < Maar bij de auto verlaten gebeurt dit helaas niet>

          beetje jammer dat deze functionaliteit er niet is, terwijl dit in auto’s van oudere modellen zelfs een dikke 15 jaar terug wel aanwezig was.
          Maar bedankt om dit duidelijk te maken.

          #18485060
          Astroide01
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 June 2011

            Zal niet gaan, dat automatisch sluiten als de ‘sleutel’ uit de auto is. Wat nou als er een bijrijder in de auto wacht, omdat jij even gaat betalen bij het pompstation? De auto springt op slot, alarm gaat er automatisch op en de bijrijder krijgt de schrik van zijn leven. Wat nou als je de auto aan het inpakken bent voor de vakantie. Telkens springt de auto op slot, terwijl je bezig bent. Ik snap je ‘wens’, ook ik heb wel eens de auto een nacht open laten staan :yes: . Had mooi geweest als de Opel-app de mogelijkheid zou bieden om de auto op afstand te vergrendelen. Maar ja . . .

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.