mobiele telefoon verbinden

Forumindex Forums Modellen Cascada mobiele telefoon verbinden

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18524074
    Geo van Dam
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 April 2023

      Goeiendag allemaal, ik ben vandaag lid geworden van dit forum. Ik heb een vraag. Wellicht kan iemand helpen? Mijn telefoon (google Pixel6) wil niet verbinden. Ik krijg telkens een melding als: geluid onderdrukt FM ……. ? Wie heeft een tip? Aansluiting via bluetooth lukt ook niet: krijg de melding dat apparaat niet wordt ondersteund.

      #18537614
      BadBert
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 December 2008

        Is het ondertussen gelukt?
        Zou toch gewoon moeten werken namelijk….

        #18537631
        Geo van Dam
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 June 2023

          nee nog steeds niet, heb inmiddels bluetooth ontvanger gekocht en op de aux aangesloten, maar dat is n iet ideaal …. heb jij tip? bvd mvg Geo

          #18537741
          BadBert
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 December 2008

            Bijzonder, bij ons doet hij het prima, ook gloednieuwe telefoons (cascada van 2013).

            wel hebben we gehad dat je tijdens het koppelen, de popup mist van de rechten (die verdwijnt heel snel?) dan zegt hij dat ook.

            Even naar de gekoppelde apparaten in je BT lijst, en dan via de instellingen alle rechten toekennen hielp in dat geval.

            #18537743
            Geo van Dam
            Deelnemer
              Lid sinds:
              28 June 2023

              ok dank! ik ga nog eens kijken ……

               

              #18548457
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                Het lijkt erop dat je connectiviteitsproblemen hebt met je Google Pixel 6, met name met geluidsonderdrukking en Bluetooth. Hier zijn enkele stappen die je kunt proberen om het probleem op te lossen:

                Voor het bericht “Geluid onderdrukt FM”:

                Controleer de netwerkinstellingen, start de telefoon opnieuw op, controleer de vliegtuigmodus, werk de firmware bij.

                Voor het Bluetooth-verbindingsprobleem:

                Compatibiliteitscontrole, Vergeten en opnieuw verbinden, Bluetooth-instellingen controleren, Bluetooth-stuurprogramma’s bijwerken, Veilige modus, Fabrieksreset (indien nodig).

                Als laatste redmiddel, als het probleem zich blijft voordoen, kun je overwegen om een fabrieksreset uit te voeren op je Google Pixel 6. Zorg ervoor dat je een back-up van belangrijke gegevens hebt voordat je dit doet. Als het probleem aanhoudt na het proberen van deze stappen, kan het nuttig zijn om contact op te nemen met Google Pixel support of de fabrikant van het apparaat of je kunt ook Chatgpt Nederlands proberen voor verdere hulp.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.