Mistlampen inbouwen Corsa C 2001

Forumindex Forums Modellen Corsa Mistlampen inbouwen Corsa C 2001

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18343060
    PascalDutch
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 March 2017

      Beste Opelrijders,

      Is het eenvoudig om mistverlichting in te bouwen in een pre-facelift Corsa C? Ik heb al gelezen dat je een andere kabelboom nodig hebt welke je aansluit op je temperatuur sensor en ik heb natuurlijk een andere ondergrille plus mistlampen nodig en een schakelaar. Maar hoe zit het met relais en dergelijke?

      Lampen zijn niet voor de pauper look (overdag aanzetten gebeurt dus niet) maar puur functioneel gebruik in de winter/mist dus daar geen gehaat over graag. Bovendien ziet het er natuurlijk wat leuker uit.

      Bij voorbaat dank

      #18344484
      groothuis27
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 April 2010

        als je stekkerverbinding rechts onder de bumper met 4 draden is voor bereid [ dus 4 tot in de stekker en dan met 2 verder , temperatuur meter ] dan heb je aan een speciale kabel genoeg om vanaf die stekker verder tegaan [ 2 aderige kabel vanaf de stekker vervangen door een 4 aderige , mistlampstekkers en temperatuurmeter stekker aan het andere eind ] volgens mij is astra G kabel het zelfde .in de zekeringkast moet in nummer 41 een zekering van 15 .

        #18344538
        papahkilo
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 July 2010

          Als de mistlampen van de Corsa C net zo “goed” zijn als van de Meriva A zou ik er niet aan beginnen. Een leuk gezicht de mistlampen in je auto maar functioneel heb je er helemaal niets aan.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.