mistlampen

Forumindex Forums Modellen Corsa mistlampen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18344481
    groothuis27
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 April 2010

      hallo allemaal , ik heb mistlampen ingebouwd in mijn corsa C van 2004 .
      schakelaar in het dasboard zit er in , kabel ertussen [ tussen de lampen en aansluitstekker ] zekering in de zekering kast zit er in , lampje in het dasboard zit erin .
      echter doen ze het niet .
      af en toe als ik wat druk en wring met de aan uit schakelaar doen ze het soms wel .
      ben nu 3 schakelaars verder maar ze doen het nog niet , lampje op het dasboard gaat wel aan , ook als je ze aan zet en ze niet branden !
      iemand ervaring hier mee ?

      #18344488
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Activeren met tech2 gedaan? Relay gemist?

        #18344516
        groothuis27
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 April 2010

          Zou niet weten welk relais en waar die dan moet .inlezen moet toch alleen met canbus systeem en dat heeft hij volgens mij niet .ga als tijd heb wel een kijken met de opcom

          #18344519
          liviu2004
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 April 2014

            Wat kan ik meer zeggen?

            [quote]Zou niet weten welk relais en waar die dan moet.[/quote]

            Weet ik ook niet in deze moment, maar ik ben 100% zeker dat moet een relais zijn.

            [quote]inlezen moet toch alleen met canbus systeem en dat heeft hij volgens mij niet .[/quote]

            Nu, elke corsa c heeft canbus systeem. Kan dat BCM komt standard met mistlampen active (daaroom lampje in teller werkt, maar zonder relais …. )

            EDIT: K39? heb ik enkele hier op tafel.

            #18344532
            groothuis27
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 April 2010

              staat niks tussen waar ik iets mee kan , kleine zekeringen staan in het boekje maar die grote niet , heb je ook van de rest nog een verklaring waar ze van zijn ?
              mvg h.j

              #18344749
              groothuis27
              Deelnemer
                Lid sinds:
                20 April 2010

                Probleem met de mistlampen is zoals het nu lijkt opgelost . Bedankt voor dat schema met die relais . Relais K39 fog lamp front is inderdaad van de mistlampen voor. Relais zat er (al) wel in maar na vervangen Door een ander werken de lampen wel .hoeven dus niet ingelezen teworden .lampen met roosters , stukje originele kabel , relais en zekering en wat werk zijn voldoende om ze werkend tekrijgen .bedankt voor de hulp .nu de remmen nog op dat probleem krijg ik nog geen antwoord / reactie , maar dat staat in een andere topic afwachten dus .

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.