Mijn Opel Combo 1.4i benzine (2004): Wensen, veranderingen e

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) Mijn Opel Combo 1.4i benzine (2004): Wensen, veranderingen e

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217422
    RoyR
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 February 2010

      Zo…

      Vers op het forum en maar eens vast een beginnetje maken. Ik heb dus onlangs een Opel Combo 1.4i op benzine gekocht die nog wat aanpassingen nodig heeft. Word niet heel extreem allemaal, ben meer van de motoren dan de auto’s maar als ik deze net zo lang rij als mijn vorige (9,5jaar) dan loont het zich wel ;)

      Heb de auto gekocht omdat ik in mijn Mazda meer vetvlekken op de achterbank had dan ooit passagiers dus mooi een bestelautootje gekocht! Ook omdat ik nog wel eens een circuitdag met de motor doe en ik nu de avond ervoor er al heen kan rijden en dus niet om 4.00 ’s morgens hoef op te staan maar relaxed op het circuit wakker word!

      Ik zal zo even een foto plaatsen van de huidige staat van de auto, ik ben nu bezig wat reclame er aan het af te halen… Wat een k*dwerk :-X

      Wat ik nog wel zou willen: (op volgorde)

      •Reclame bestickering eraf (Done, blauwe vlak moet nog)
      •Trekhaak
      •Proffesioneel poetsen binnen en buiten
      •Kijken of je bvb een Ipod op de achteringang van de radio kan aansluiten.
      •Fatsoenlijke boxen erin zetten
      •Reservewiel (oid) (Niet meer nodig, bandenplakpechkit gevonden!)
      •Het tussenschot vervangen voor een deelbare of aanpassen zodat ik een liglengte vrij heb
      •Binnenzijde laadruimte bekleden/beetje isoleren
      •Iets om achterramen dicht te maken (alleen als ik erin slaap op circuitdagen)
      •Set lichtmetaal voor zomerbanden
      •Huidige stalen velgen voor winterbanden
      •Andere stoelen (zitten kut, Corsa plug and play?)
      •Witte tellerplaten
      •RVS Pushbar/sidebars/rearbar
      •Stukje traanplaat op achterbumper
      •Iets qua bestickering op zijkant

      #17615210
      RoyR
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 February 2010

        Nou… alle suggesties, tips en tricks zijn welkom ;)

        #17615211
        RoyR
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 February 2010

          Nou, de reclame is eraf… het blauwe vlak nog niet. Hier dacht ik over om het te laten zitten. Maar is naar mijn smaak niet mooi genoeg meer dus gaat er ook nog af. Ik ga dinsdag even kijken of de letters echt helemaal weg te krijgen zijn door een proffessionele poets beurt… anders pech. Kan ook zijn dat als het blauw eraf is ik tzt er weer wat anders op laat wrappen ofzo.

          Trekhaak is belachelijk duur (230 euro) dus eerst maar eens op zoek naar een 2ehandsje.

          Het tussenschot is wel gevonden (Opel nr 1707805 voor geinteresseerden) alleen niet op voorraad… dus of die nog te krijgen is? :(

          Edit: Oh en hoef geen reservewiel… zit een bandenpechhulpkitgeval in :P

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.