Mijn ex-calibra turbo staat weer te koop, wel opgepast

Forumindex Forums Modellen Calibra Mijn ex-calibra turbo staat weer te koop, wel opgepast

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270317
    Robke1974
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 March 2008

      hallo,
      ik had deze ver in Nederland gekocht en ingevoerd in Belgie heb deze enkele jaren gehad, na een grondige inspectie bleek dat deze voor en achter een ongeval had gehad,
      – voorkant stond er volledig nieuw op.
      – achterkant volledig vernieuwd (auto is aan de achterzijruiten doorgezaagd en nieuwe kont opgezet !) auto trekt achter scheef weg bij hogere
      snelheden en in bochtenwerk. heb de achteras er onderuit gehad en bijna niet meer gemonteerd te krijgen omwille van de pasgaten kwamen niet meer
      overeen met de bouten (met krikken moeten samenpersen!).problemen dat uitlaat de achterste cardan raakt.
      -auto staat aan de flanken ook wat breder dan origineel owv het ongeval, flanken zijn ook doorgezaagd geweest, zie je als bekleding weg is.
      -auto moet nieuwe achterbanden om de 4 a 5000 km.
      -voorbumper paste niet erg goed meer.
      -de motor damp soms blauw, de 4×4 is niet 100% in orde.

      Ik heb deze auto eind 2013 verkocht aan een vriend die ik op de hoogte had gesteld van dit alles, reed best wel zacht en fijn,
      maar deze is vrij afgeragd geweest gedurende een jaar en uiteindelijk heeft hij er een ongeval mee gehad, achter op iemand geknald,
      ik schat de reparatie op minimaal 1500 euro. indien je de onderdelen al heb liggen.

      De nieuwe verkoper heeft deze voor heel wat minder gekocht en zet er zelfs geen foto van de schade op (ik heb deze trouwens wel)

      -wat ik wil bereiken met deze post, gewoon opletten deze carroserie is hard, maar in mijn ogen niet rijvaardig meer, en gewoon nog goed voor onderdelen,
      de motor en f28 is nog wel goed zit ook een coscast op.

      http://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/schadeauto-s/m893836371-opel-calibra-4×4-turbo-c20let.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;

      #18271359
      bessy
        Lid sinds:
        4 February 2007

        Deze stond toch een tijdje geleden op 2dehands.be te koop?

        #18271360
        Maurice89
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 October 2009

          Deze stond ook op facebook te koop opel koop/verkoop daar melden zou ook misschien slim zijn voor iemand die eventueel intresse heeft.

          #18271361
          Robke1974
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 March 2008

            @bessy wrote:

            Deze stond toch een tijdje geleden op 2dehands.be te koop?

            Ja idd heeft ongeveer 3 weken daar te koop gestaan voordat hij verkocht werd, staat er nog zelfs op maar is al
            enkele weken verkocht.
            ik kon hem terug kopen voor 1500 euro maar toch maar niet gedaan, ken de auto te goed :)

            #18271362
            Robke1974
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 March 2008

              @Maurice89 wrote:

              Deze stond ook op facebook te koop opel koop/verkoop daar melden zou ook misschien slim zijn voor iemand die eventueel intresse heeft.

              oww ik heb me facebook onlangs verwijderd own die privaty redenen :wtf

              #18271363
              RISL
              Moderator
                Lid sinds:
                24 January 2011

                @robke1974, heb je ook nog iets van foto’s wat je verhaal ondersteunt?

                Ik ga er niet vanuit, maar voor hetzelfde geld heb je nog een appeltje te schillen met de verkoper van de Calibra? Foto’s zijn zeer welkom daarom.

                #18271364
                Robke1974
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  27 March 2008

                  @RISL wrote:

                  @robke1974, heb je ook nog iets van foto’s wat je verhaal ondersteunt?

                  Ik ga er niet vanuit, maar voor hetzelfde geld heb je nog een appeltje te schillen met de verkoper van de Calibra? Foto’s zijn zeer welkom daarom.

                  haha ja natuurlijk geef je emailadress maar ik stuur je foto’s van voor en na het ongeval ook met de calibra van mij erbij waar ik nu bij rij.
                  ik zal morgen proberen of ik hier iets op krijg gepost van fotos

                  #18271365
                  johanhummer9
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 May 2011

                    indd hier posten is makkelijker

                    #18271366
                    Robke1974
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      27 March 2008

                      Dat zijn de foto’s dus is wel degelijk mijn cali geweest, heb er nog een heleboel hoor :thumbup

                      de eerste foto stond hij op de trailer richting Belgie

                      #18271367
                      RISL
                      Moderator
                        Lid sinds:
                        24 January 2011

                        Oke, duidelijk :thumb
                        Begrijp me niet verkeerd hè, het is puur ter ondersteuning van je verhaal.

                        Bedankt voor het waarschuwen van de forumleden trouwens :thumb

                        #18271358
                        16VCalibra
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          21 July 2008

                          Zondeeeeeeeeee zeg :(

                          #18271368
                          Robke1974
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            27 March 2008

                            Is ondertussen blijkbaar verkocht of van internet afgehaald, hopelijk toch gekocht
                            voor te demonteren, koper gaat hem de reparatiekosten anders beklagen.

                            Weet iemand waar of wie hij gekocht heeft ?

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.