Mijn eerste shoppje

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop Mijn eerste shoppje

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17237160
    Niels0478
      Lid sinds:
      14 July 2010

      Ik heb net me eerste fotoshop af, uiteraard met paint gemaakt, en nog zn ander programma
      ik heb de klinken knipperlichten en kenteken weggeshopt, derna met de kleuren bezig geweest, helaas is het geen hele scherpe foto

      Tips en tricks zijn altijd welkom

      #17873307
      Peter.
      Deelnemer
        Lid sinds:
        11 September 2010

        Alvast tip nummer 1: Koop/download Photoshop!

        #17873308
        JelOpel
          Lid sinds:
          11 January 2011

          Mooi gedaan, vooral als je geen ps hebt. Photoshop werkt wel wat gemaklijker/ mooier dan met paint. Het is een aardig duur programma, maar er zijn goedkopere/ gratis manieren om eraan te komen.

          #17873309
          Niels0478
            Lid sinds:
            14 July 2010

            Welke adviseren jullie ? (ben niet egt van plan een programma te kopen)

            #17873310
            JelOpel
              Lid sinds:
              11 January 2011

              Nou, om het gratis te krijgen, dus bijv. Adobe Photoshop CS5 (de meest recente versie, die wij ook waarschijnlijk allemaal gebruiken) is door torrents. Als je hulp nodig hebt kan ik het wel via U2U/PM doen, want het zo posten is denk ik niet toegestaan. Ik wil er wel bij vermelden dat een kans op een virus best aanwezig is, maar als je een virusscanner het programma laat onderzoeken voor het ‘uitpakken’, is er geen probleem. Als je hulp nodig hebt hoor ik wel, dan stuur ik een PM met informatie en links etc. :)

              #17873311
              kadettEsedan
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 November 2010

                een andere mogelijkheid zou paint.net zijn is relatief uitgebreid heeft ook wel wat weg van photoshop en kost noppes nada

                #17873312
                RISL
                Moderator
                  Lid sinds:
                  24 January 2011

                  Je hebt meer programma’s die lijken op photoshop.
                  Gebruik zelf Photoshop CS3, vind ik wat stabieler draaien dan CS5.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.