Mijn C Kadettje.

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing Mijn C Kadettje.

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #17932792
    FKsport
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 February 2010

      Ziet er goed uit!

      Ik heb hetzelfde setje gebruikt.. maar alles in 1 dag (8 uur poetsen maar dan is het resultaat wel mooi)

      Vraag me eigenlijk af of zo’n DAB dan zoveel beter resultaat geeft? diepere glans? of waar kan je dat uit opmaken? Daarnaast wat is een goede machine?

      #17932793
      SanguiniusNL
        Lid sinds:
        22 April 2011

        Vandaag even lekker m`n interieurtje schoongemaakt!
        Vandaag mn bestelling binnengekregen, dus zodoende even wat uitproberen :-b

        Wat heb ik gedaan;

        -Eerst alles uit handschoenenkastje gehaald en matten eruit
        -stoelen verwijderd
        -Alles met de stofzuiger bewerkt (was behoorlijk stoffig 8o )

        -Alles schoongemaakt met Poorboy`s APC.
        -Kunststof en kunstleer etc. behandeld met Poorboy`s Natural Look
        -Ruiten simpel gewassen met glazenreiniger en MF doekje
        -Stoelen was ik van plan (deels) te demonteren en alle scharnieren etc ook even na te lopen. maar het poetsen in de auto duurde langer dan verwacht dus dat moet maar een andere keer :P
        zodoende alleen even schoongemaakt en PB Natural Look erop gesmeerd en teruggeplaatst.

        en dan ziet het er allemaal weer redelijk uit :-)^

        Daar je op de foto`s helaas weinig verschil ziet tussen voor en na (crappy telefoonfoto`s :|~* ) post ik maar een paar van na.





        Auto is een dikke W.I.P zoals jullie waarschijnlijk wel doorhadden, gaandeweg zal het allemaal wel opknappen :rules

        @ FKsport, met een DAP kun je veel beter (makkelijker) de krassen en swirls wegpolijsten, met de hand is dit (bijna) niet te doen in 9 van de 10 gevallen.
        Ik heb zelf net een stel handpads met een ‘cuttingfactor’ binnen gekregen, dus deze ga ik binnenkort eens proberen, maar eerlijk gezegd verwacht ik niet dat ik de swirls eruit krijg.. :???:

        #17932794
        Eamane
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 February 2012

          @FKsport wrote:

          Ziet er goed uit!

          Ik heb hetzelfde setje gebruikt.. maar alles in 1 dag (8 uur poetsen maar dan is het resultaat wel mooi)

          Vraag me eigenlijk af of zo’n DAB dan zoveel beter resultaat geeft? diepere glans? of waar kan je dat uit opmaken? Daarnaast wat is een goede machine?

          Wij zijn zondag 10u bezig geweest met de dap, en het heeft écht toegevoegde waarde! Voor het verschil moet je mijn topic maar eens bekijken over de Ford :-)

        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.