mijn bescheiden collectie – update-je

Forumindex Forums Overige Miniaturen en schaal modellen mijn bescheiden collectie – update-je

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206252
    PAASHAAS
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 November 2004

      Ik verzamel alleen vectra’s maar af en toe krijg je nog eens wat en da’s toch ook zonde om weg te doen he….

      Zo heb ik nog 2 E kadett GSI-tjes, 1 B Ascona, 2 B corsatjes, en 2 speedsters erbij staan….

      Mijn “trots” zijn toch wel de c2 OPC en de B met Irmscher reklame en de B met de Warsteiner reklame….

      #17368469
      nova….
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Och germ………. haas dit is beter dan nix :D:D:D:D

        Je hebt er meer als mij ik heb maar een speedster op afstandbesturing en een ascona 400 rally van Burago

        #17368470
        PAASHAAS
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 November 2004

          Origineel gepost door nova….
          Och germ………. haas dit is beter dan nix :D:D:D:D

          Je hebt er meer als mij ik heb maar een speedster op afstandbesturing en een ascona 400 rally van Burago

          Ik denk dat ik die zelfde speedster heb alleen zonder afstandbediening…gekregen van een maat van me….
          Daarin tegen barst jij weer van de vrachtwagens dus ja…..:P:P

          #17368471
          Peter uit Soest
            Lid sinds:
            8 July 2004

            Ik ben er jaloers op.. ik heb alleen een vec b van het speelgoedmerk ‘dickie’ zeg maar schaal 1 op 25 ofzo, uit zo’n speelset.

            Jaren terug toen ik mijn vectra A nog had zag ik op een beurs wel 5 vectra’ b liggen voor 2 euro per stuk (perfecte modelletjes uit de verpakking). Ik dacht “ik heb een A dus ik hoef geen B’s.
            Ik kan mezelf nog steeds voor de kop rammen want de modelletjes waren exact zoals ik nu mn B heb.
            Probeer er maar eens 1 te kopen dan ben je 32 euro kwijt per stuk.

            #17368472
            Andre_Ede
              Lid sinds:
              16 June 2006

              Hoi,

              nee hoor lang geen 32 Euro voor een B Vectra euro of 10 per stuk

              Zie bv deze op Marktplaats:

              http://link.marktplaats.nl/135904930

              #17368473
              PAASHAAS
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 November 2004

                origineel gepost door Peter uit Soest
                Ik ben er jaloers op.. ik heb alleen een vec b van het speelgoedmerk ‘dickie’ zeg maar schaal 1 op 25 ofzo, uit zo’n speelset.

                Jaren terug toen ik mijn vectra A nog had zag ik op een beurs wel 5 vectra’ b liggen voor 2 euro per stuk (perfecte modelletjes uit de verpakking). Ik dacht “ik heb een A dus ik hoef geen B’s.
                Ik kan mezelf nog steeds voor de kop rammen want de modelletjes waren exact zoals ik nu mn B heb.
                Probeer er maar eens 1 te kopen dan ben je 32 euro kwijt per stuk.

                Heej Peter

                Post eens een foto van dat model van Dicky….die ken ik niet ??

                En ja, zoals Andre_ede al zegt :”

                Houd marktplaats in de gaten, daar heb je de “standaard” modellen vaak voor een appel en een ei….
                De DTM en OPC modellen zijn wat prijziger maar ook zeker (in vergelijking met de winkels) betaalbaarder…:vertag:angel

                #17368474
                PAASHAAS
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 November 2004

                  Altijd fijn, die kerstdagen….krijg er altijd wel eentje bij :P
                  Dit jaar erg veel geluk gehad, het werden er 2 :D:D

                  Van de gelegenheid maar gelijk gebruik gemaakt en ze in een grotere vitrinekast gezet :

                  #17368475
                  Andre_Ede
                    Lid sinds:
                    16 June 2006

                    Mooie kast, maar vooral die Vectra’s toch blijf ik een B mooier vinden als een C.
                    Zal de smaak wel zijn.

                    Groet Andre

                    #17368476
                    PAASHAAS
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 November 2004

                      origineel gepost door Andre_Ede
                      Mooie kast, maar vooral die Vectra’s toch blijf ik een B mooier vinden als een C.
                      Zal de smaak wel zijn.

                      Groet Andre

                      Ben ik helemaal met je eens, maar de facelift variant van de C ( de C 2 dus), is zo gek nog niet….vooral niet in een OPC trim :vertag:P

                      #17368477
                      PAASHAAS
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        29 November 2004

                        Weer een Vectra erbij :P

                        Het is helaas niet het originele doosje, ik heb het stickertje eraf gepeuterd en toen stond er in sierletters “Boxter”….
                        Maar ach, voor die 8 euro die het ding me in totaal gekost heeft :P

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.