Mijn astra, hij is verkocht en wordt opgeknapt

Forumindex Forums Modellen Astra Mijn astra, hij is verkocht en wordt opgeknapt

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 126 tot 134 (van in totaal 134)
  • Auteur
    Berichten
  • #17398725
    astraTD
      Lid sinds:
      9 March 2009

      Heb je dit dan ook allemaal om gegooit? De inlaat – uitlaat – koelsysteem – turbo slangen – motor ophanging – bak – aandrijfassen – voorgloei systeem – laadstroom systeem.

      Als ik het lees, is het toch vrij invouwdig tedoen, van een DTL naar een DT om tebouwen.

      Jammer dat je geen foto’s hebt:(

      #17398726
      Blackbull
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 July 2004

        Toch snel gedaan allemaal! Hopen dat de keuring meevalt voor je en dat je de problemen snel kunt verhelpen.

        #17398727
        astraTD
          Lid sinds:
          9 March 2009

          Hoe is het met de astra?:D

          #17398728
          Gsi alive and kicking
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 April 2009

            Wel, momenteel tuft de auto lekker rond, met de nodige problemen(apk sukkelllsss)
            koplampen stonden te hoog, ( oude blok lag nog achterin, na verwijderen oude blok stonden koplampen ineens goed vreemd he)

            achter remverschil 50 %, na schoongemaakt te hebben en opniew afgesteld was hij oke

            dat was alles voor de apk, (en voor nieuwe schijven en remmen dan en uitlaat)

            tuft momenteel vrolijk rond, alleen koppeling zit helemaal bovenin, ik denk dat dat te wijten is aan een verschillende druklager, wat me gelijk al opviel alleen geen aandacht aan schonk, want bij oude blok was koppeling perfect

            #17398729
            Blackbull
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 July 2004

              mooi dat het voor mekaar is. Krijg ik nog de fotos in de mail? dan zet ik ze wel even online voor je.

              #17398730
              astraTD
                Lid sinds:
                9 March 2009

                nou zeg, hoe is met de astra? was altijd benieuwd naar die foto’s geweest:kewlpics

                #17398731
                astraTD
                  Lid sinds:
                  9 March 2009

                  http://link.marktplaats.nl/280299339

                  Jongens jongens wat zie ik nu deze auto op marktplaats met opelmotor en paar kleine 1000kms erbij gekomen:hmmz

                  Terwijl er een TDS is in gebouwd.

                  #17398732
                  corsaagsi
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    Ze hebben gewoon de gegevens van het kentekenbewijs overgenomen natuurlijk..

                    #17398733
                    astraTD
                      Lid sinds:
                      9 March 2009

                      Ik heb een foto gekregen van de adverteerder van de motorblok.
                      Het is helemaal geen TDS het is een 1.7D zonder Turbo 60pk dus.

                      Die auto NOOIT kopen.

                    9 berichten aan het bekijken - 126 tot 134 (van in totaal 134)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.