Mijn allereerste Opel!

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Mijn allereerste Opel!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18348339
    Jacob_O
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 September 2017

      Bij deze even voorstellen.

      Ik ben Jacob uit Assen, sinds vandaag 58 jaar en sinds gisteren eigenaar van mijn eerste Opel.
      Op zoek naar een nette en goedkope vervanger van mijn Vitara kwam ik een Corsa C 1.2 16V Comfort tegen,
      en na wat research zo her en der waarbij dit forum erg nuttig bleek, ben ik nu de eigenaar.

      Inmiddels al een op-com en een nieuwe sleutel met ID40 chip besteld aangezien ik maar 1 sleutel heb op dit moment.
      De lokale sleutelboer kon wel een nieuwe sleutel slijpen maar hij kon alleen ID33 inleren.
      Dus maar eens aan de knutsel met op-com en de bestelde sleutel.
      Er zullen ongetwijfeld nog wel vragen komen, maar die stel ik dan wel in het juiste topic.

      Groet’n uut Ass’n, Jacob.

      #18348622
      Jacob_O
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 September 2017

        Update:

        Gisteren de sleutel en vandaag de op-com ontvangen: Het programmeren van de nieuwe sleutel was “a piece of cake” :yes:
        Een hele geruststelling dat ik niet meer van één sleutel afhankelijk ben.

        #18348801
        Jacob_O
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 September 2017

          Het forum en de FB groep, waar ik me meer dan een week geleden heb aangemeld, zijn een beetje aan het “sterven”…
          Fora trekken natuurlijk steeds minder bezoekers vanwege FB, maar na een week wachten na mijn FB aanmelding,
          lijkt het ook alsof er ook voor de FB-groep weinig/geen belangstelling of activiteit is….
          Hoe komt dat, of heb ik het mis?

          #18348845
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Welkom hier,

            Ik had je bericht hier wel gelezen maar niet gereageerd omdat het je allemaal al gelukt was.
            Mocht je vragen hebben stel ze gerust.

            Er zijn hier nog wel een aantal actieve forum leden. Waaronder IK, Lividu, Corsa_GSI, Vinci en nog een paar andere.

            #18348847
            Dolby
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 May 2008

              Welkom op het Opel forum.

              #18348933
              Jacob_O
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 September 2017

                Bedankt voor jullie reacties.
                Intussen ook aangemeld op de FB groep en dan ga ik zien wat het brengt of wat ik nog in kan brengen ;-)

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.