Michiels 91-er Expression.

Forumindex Forums Modellen Kadett Michiels 91-er Expression.

7 berichten aan het bekijken - 51 tot 57 (van in totaal 57)
  • Auteur
    Berichten
  • #18342047
    ginkelvanmichiel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 April 2007

      Van Vinci heb ik een tellerbak met toerenteller overgenomen. Die zit erin, en op een niet werkende snelheidsmeter na (wat wordt opgelost (y)) doet hij het uitstekend :D

      Helaas is de Kadett wel incontinent. De net vervangen waterpomp lekt als een bezetene. Heel de onderkant van de auto is gewassen zeg maar!
      Gelukkig een origineel Opel-onderdeel dat al onder garantie vervangen is. Misschien zijn ze een bout vergeten? In ieder geval voor a.s. woensdag maar een afspraak gemaakt bij de garage. Hopelijk is er niets anders aan de hand!

      #18345907
      El Warrior
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 July 2004

        Hey Michiel,

        Ik ben al jaar en dag lid van deze site. Heb vele kadettjes gereden en kijk hier vaak, maar ben een stille genieter dus reageer eigenlijk nooit op een topic. Toch heb ik effe de moeite genomen om in te loggen. Ik ben benieuwd hoe het met je kadett is. Kun je nog eens een update geven? Hoe bevalt hij?

        Greetz Maarten

        #18346266
        ginkelvanmichiel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 April 2007

          Prima! Hij is enige tijd terug weer naar de garage geweest, toen hebben ze wéér de waterpomp vervangen en ook een gare koelslang, en tot op heden gaat het goed.
          Ik heb ondertussen ruim 35.000 km met de auto gereden in een kleine 2 jaar tijd, en dat gaat voortreffelijk. In al die tijd met een gemiddeld brandstofverbruik van 1:17,9 (oke, ik doe wel mijn best) en met een gewicht van 845 kilo dus heel betaalbaar.

          Overigens was dat ook wel een van de redenen… ik werk in het onderwijs en daar krijg je slechts 12 ct. de kilometer vergoed, met een maximum van 25 kilometer enkele reis. En je raad het al, mijn werk bevind zich op 62 kilometer enkele reis.

          Verder houd ik hem goed bij, als er ergens zich iets van roest vormt dan werk ik het meteen weer bij. En dat gaat gelukkig goed.

          #18347836
          ginkelvanmichiel
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 April 2007

            Gisteravond toch iets geks ervaren met de Kadett: De laatste 3 kilometer na een snelwegrit blijft het toerental op 2000 hangen. Waardoor kan dat worden veroorzaakt?

            #18348849
            El Warrior
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 July 2004

              Heren, wie helpt Michiel uit de brand? Ik weet het helaas niet. :scratch:

              #18348859
              ginkelvanmichiel
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 April 2007

                probleem werd veroorzaakt door een lekje in een vacuumslang :)
                problem solved dus.

                #18349741
                KadAstra-EF
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  24 July 2010

                  Mooi dat je blijft sleutelen aan je Pret Kadett. Ga zo door medeforummer !

                  Rik

                7 berichten aan het bekijken - 51 tot 57 (van in totaal 57)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.