met spoed gezocht, zwarte rechter komplamp unit Vectra c

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum met spoed gezocht, zwarte rechter komplamp unit Vectra c

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    lucas1975
    Deelnemer

Gevraagd, met enige spoed, een nette koplamp voor een Vectra c in de zwarte uitvoering, Valeo / oem Opel

Dit ivm met mijn ombouw van C2 naar OPC neus, ik heb een rechter unit gekocht, maar deze is bij nader inzien aardig vergeeld.

Dus mocht je een rechter unit, of van een complete set af willen liggen dan hoor ik het graag. Dan kom ik hem zo snel mogelijk even ophalen.

groetjes

Lucas

DennisD
      Deelnemer

Beetje polijsten en het gele is eraf hoor.

DennisD
        Deelnemer

Sorry had je topic niet gelezen dat je dat al gedaan had.

noogy2000
          Deelnemer

Ik heb een complete set XENON/AFL koplampen uit een OPC liggen.. Ik heb geen idee van de marktwaarde van die dingen, maar ik zou zeggen, doe een leuk bod via PM ;)

lucas1975
            Deelnemer

jeps, gepolijst met speciale lens cleaner, maar de gele kleur bleef er nog op.

Zal misschien nog een tandje zwaarder moeten, maargoed, daar wordt ie ook niet mooier op denk ik,

speaker
              Deelnemer

weet niet waar je woont , maar voor 35,- ex. maak ik hem weer als nieuw hoor !

lucas1975
                Deelnemer

je hebt pm speaker, met wat extra foto s erbij van de koplamp.

lucas1975
                  Deelnemer

Mag een slotje op, ga als de Vec klaar is even bij speaker langs voor een proffesionele koplampolijstsessie.

Baba

@lucas1975 wrote:

Gevraagd, met enige spoed, een nette koplamp voor een Vectra c in de zwarte uitvoering, Valeo / oem Opel

Dit ivm met mijn ombouw van C2 naar OPC neus, ik heb een rechter unit gekocht, maar deze is bij nader inzien aardig vergeeld.

Dus mocht je een rechter unit, of van een complete set af willen liggen dan hoor ik het graag. Dan kom ik hem zo snel mogelijk even ophalen.

groetjes

Lucas

Krijgt liftie ook een opknapbeurt? Hij staat er zo vragend bij ;)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.