Meriva uit 2015 accu lampje blijft branden ……..

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Meriva uit 2015 accu lampje blijft branden ……..

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18512674
    Martvb
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 February 2023

      Goedemiddag,

      Ik heb half 2022 een Opel MerivaB automaat uit 12-2015 gekocht, I.v.m. lichamelijke beperkingen moet het een automaat zijn en een hoge instap. Ik ben erg blij met de auto omdat ik er goed en gemakkelijk in kan rijden en ook het in en uitstappen gaat bij de Meriva erg soepel. Afgelopen vrijdag ben ik onderweg naar de crematie van mijn buurman toen ineens accu lampje ging branden. Deze ging na een minuut of 10 ook weer uit maar toen begon de ellende Diverse waarschuwingslampjes gingen branden op Dasboard, ABS , stuur en rem bekrachtiging (deze werkten ook niet meer) en een service sleutel lampje.

      Ook als ik aan mijn stuur draaide viel mijn radio uit. De automatische versnelling werkte nog in achteruit en 1 stand in drive. In eerste instantie starte de wagen direct maar dag later al niet meer.

      Door mijn lichamelijke bepering ben ik afhankelijk van de auto. Wie kan mij vertellen wat het probleem zou kunnen zijn.

       

      vriendelijke groet,

      Mart

       

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.