Men Astra GSI 16V C20XE (60000km)

Forumindex Forums Modellen Astra Men Astra GSI 16V C20XE (60000km)

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #17531748
    kadeddilac
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 February 2005

      Aan het uiterlijk van zo een wagen zou je eigenlijk niets moeten veranderen, het is een plaatje om te zien toch… en als er een uitgebouwd Golfje 2 GTI naast je staat voor het stoplicht en het wordt groen….:angel

      #17531749
      Speedy007
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 September 2005

        kvind het ook zo leuker dat het meer een wolf in schaapskleren is:D

        Zou em gewoon wat meer netjes maken. Zoals logo’s wegwerken,elektrische ruiten,afstandsbediening voor de cv,armsteun voorraan,mss is een paar velgen zoeken,dashbord verlichting komt terug anders want kvind die gele verlichting van opel niet zo mooi. Het moet wel allemaal duidelijk verlicht blijven.

        Had men RH ZW1 velgen gepast,maar die passen jammer genoeg niet:( Als je gaat rijden lopen ze bij het inveren tegen de binnenboord van de achterste wielkassen aan.

        #17531750
        Speedy007
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 September 2005

          Wat ik ook niet heb is een boordcomputer.

          Zou het makkelijk te doen zijn om er 1tje in te bouwen? Of is het onbegonnen werk? Zit er een stekkertje ofzo klaar aan de motronic voor de boordcomputer?

          Achter het klokje vind ik toch niets van bedrading hiervoor:hmmz

          #17531751
          Oenatje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            nee je astra is niet voorbereid voor bc,

            inbouwen kan maar je zult veel kabels moeten trekken en sensoren nodig hebben

            #17531752
            Speedy007
            Deelnemer
              Lid sinds:
              15 September 2005

              pff dan lijkt het me wel een verloren zaak. Zal het wel doen met men tempmetertje en dagteller:D zo weet je ook al meer;)

              #17531753
              Speedy007
              Deelnemer
                Lid sinds:
                15 September 2005

                pff dan lijkt het me wel een verloren zaak. Zal het wel doen met men tempmetertje en dagteller:D zo weet je ook al meer;)

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.