Member: OpelCalibra.nl

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Member: OpelCalibra.nl

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217697
    Bart Hoedemaker
      Lid sinds:
      12 February 2007

      Hallo OpelCalibra.nl zou je willen reageren op mijn u2u of mail? Ik heb je 45 euro overgemaakt 4 dagen terug.

      Van: Opelcalibra.nl
      Naar: Bart Hoedemaker
      Folder: Inbox
      Zend: 16-2-2010 op 22:10
      Bericht: Hallo Bart,

      Het totaalbedrag kan worden overgemaakt op rekening nr xx.xx.xx.xxx tnv x. xxxxx te Bovenkarspel. Het pakketje staat klaar en gaat op de post zodra het geld overgemaakt is.

      Gr,

      Dennis

      Quote:
      Kan op het moment niks anders bedenken wat ik zo nodig zou hebben. Stuur je rekeningnr even terug dan maak ik het over, stuur het maar op zodra je het geld ontvangen hebt. Mijn adres is: xxxxxxxxx( Gelderland )

      Gr Bart

      Quote:

      Hallo Bart,

      Voor 45 euri (dat is incl verzenden) is het voor jou.

      Ik heb geen motorblokken, voornamelijk klein spul zoals spiegels, koplampen (originele smoke koplampen bijvoorbeeld) Interieurdelen, zoals originele kofferbak bakken (die zitten achter de achterlichten) , inzetstukken voor de wielkasten, console metertjes (olie en volt) stootstrips, electrische raam mechanismes voor beide kanten, boordcomputers, raampjes achter zonder kenteken, stoelen, banken, etc.

      Ik woon in Bovenkarspel, maar als je aangeeft wat je zoekt, dan kan ik eens kijken wat ik nog heb liggen en daar foto’s van maken.

      Quote:
      Noem maar een prijs anders. Waar woon je, mischien heb ik nog wel meer nodig, heb je ook motorblokken?

      Gr Bart

      Quote:
      Hallo Bart,

      Ik heb naast de Tractioncontroleknop ook de schakelaar voor de koplampen, heb je die ook nog nodig?

      Als je nog meer nodig hebt, ik heb nog een schuur vol liggen met Calibraspullen, dus wellicht dat er nog wat voor je tussen zit.

      Doe maar een bod, komen we er vast wel uit.

      Gr,

      Dennis

      #17618667
      lenn0
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 February 2009

        Kom op zeg , 4 dagen, t is niet alsof je je al 4 weken niks meer van hem hoort…

        Er kan best 3 of 4 dagen tussen zitten voor hij het binnen heeft, afhankelijk van jouw en zijn bank.

        Gaat het nu een hype worden om gelijk topics te openen om maar lekker makkelijk iedereen in een kwaad daglicht te zetten?

        #17618668
        RonaldH
          Lid sinds:
          30 June 2004

          eerst even u2u sturen en/of een email.

          daarna kan je een moderator vragen of hij nog even wat probeert.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Het onderwerp ‘Member: OpelCalibra.nl’ is gesloten voor nieuwe reacties.