Melding bevestigen display. niet orgineel radio

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Melding bevestigen display. niet orgineel radio

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18403493
    Drunkmeister83
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 January 2021

      ik vroeg mij af of iemand mij kan helpen. ik bezit namelijk een vectra c uit ’07 met de facelift (weet niet of dit relevant is, maar voor de zekerheid) en ik wil graag de melding bevestigen op mijn display. echter zit er een niet originele radio in (1) en met deze radio kan ik ze dus niet bevestigen.

      is er een manier of mogelijkheid om dit toch te kunnen doen? door hem via een manier toch te koppelen aan de radio of via een gesoldeerde knop of dergelijke? ik sta voor elke optie open, gelieve één waarvoor ik de orginele radio niet terug hoef te plaatsen.

       

      (1) kenwood DMX5020BTS https://kenwood.nl/car/navigatie_multimedia/multimedia/DMX5020BTS/

      #18403494
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Je kunt een ruitenwisser hendel monteren met drukknoppen. Dan kun je met deze knoppen het display bedienen.

        #18412993
        GooneyBird
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 February 2010

          Je kan de rollers op de stuur toch gebruiken om dingen te bevestigen? De linker-roller kan je indrukken en die werkt als ‘ok’-knop.

          #18469916
          rkievit
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 June 2022

            Hallo

            Ik heb hetzelfde probleem.

            Hij reageert ook niet op de drukknoppen op het stuurwiel.

            Rinus :help:

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.