MELDING ACCU BESCHERMING ACTIEF

Forumindex Forums Modellen Mokka MELDING ACCU BESCHERMING ACTIEF

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271234
    FOXY55
      Lid sinds:
      28 March 2015

      WIJ HEBBEN EEN NIEUWE MOKKA. DE MELDING ACCU BESCHERMING ACTIEF GAAT TE PAS EN TE ONPAS AAN. IN DE GARAGE VINDEN ZE VOOR HET OGENBLIK GEEN OPLOSSING. IEMAND DEZELFDE ERVARING ???

      #18279318
      Andre_Ede
        Lid sinds:
        16 June 2006

        Gelieve niet zo te schreeuwen dat staat erg onbeleefd vooral als nieuw gebruiker.

        #18279319
        FOXY55
          Lid sinds:
          28 March 2015

          is het ongepast als je een nieuwe auto koopt en steeds een foutmelding krijgt ??? en de garage er niets kan aandoen !!

          #18279320
          Andre_Ede
            Lid sinds:
            16 June 2006

            Daar kunnen wij niks aan doen, daarom hoef je niet zo te schreeuwen, je kunt je vraag ook in gewone normale tekst uitdrukken.

            #18279321
            turbosix
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 November 2010

              Er zit toch gewoon garantie op dus ik zou zeggen laat hem bij de dealer staan tot dat het opgelost is, volgens mij heb je recht op een vervangende auto.
              Vooral rustig blijven en als ik ergens nieuw ben stel ik me eventjes voor :-)

              #18279322
              peter1962
                Lid sinds:
                30 August 2016

                Beste,

                Ik ben nieuw op dit forum en kamp met hetzelfde probleem. Vandaag hebben ze in de garage de alternator vervangen maar helaas blijft de melding op het dashboard verschijnen. Als er mensen zijn die dit probleem ook gehad hebben en er raad mee weten ben ik één en al oor. De garage ging contact opnemen met Opel (fabriek) en waarschijnlijk zal de wagen terug naar de fabriek moeten.

                #18279323
                bart-gsi
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 July 2012

                  @peter1962 wrote:

                  Beste,

                  Ik ben nieuw op dit forum en kamp met hetzelfde probleem. Vandaag hebben ze in de garage de alternator vervangen maar helaas blijft de melding op het dashboard verschijnen. Als er mensen zijn die dit probleem ook gehad hebben en er raad mee weten ben ik één en al oor. De garage ging contact opnemen met Opel (fabriek) en waarschijnlijk zal de wagen terug naar de fabriek moeten.

                  laad spanning meten van je dynamo.. ( motor stationair laten lopen en tussen de accu polen meten.. dat zou 14 volt moeten zijn)
                  en als je je motor uit gezet hebt kijken wat de spanning van de accu is.. ( die zou 12 volt moeten zijn.. als je op 10 volt of lager zit is je accu aan vervanging toe..)

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.