meld zich aan… yankee-lover met zijn opel

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik meld zich aan… yankee-lover met zijn opel

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206490
    big dooley
      Lid sinds:
      9 January 2008

      nou, bij deze stel ik me dan ook ff voor…

      na een chevy S10 en een jeep cherokee, ben ik een klein beetje van mijn geloof afgegaan en heb eens een keer een niet-amerikaan gekocht, te weten een frontera sport 2.0 uit 92′

      dit is niet mijn allereerste opel… mijn allereerste eigen autootje was een corsa 1.2S uit ’86…

      nou zit ik qua amerikanen vaak op het amerikanen-forum (te weten het AAP-forum) waar ik al veel aan gehad heb… wellicht kan ik in de toekomst hier wat info vergaren over mijn nieuwe aanwinst… heb me ook gemeld op het opel4wd-club forum, maar daar gebeurt helaas weinig

      helemaal van mijn ziekte ben ik niet af, want ik heb nog een chevy C30 “big dooley” staan in een schuur… dit is een zware uitvoering pick-up met dubbel lucht, voorzien van een 5.7 liter V8 “small block”

      de motor is helaas stuk, en de wegenbelasting is sinds het grijs-kenteken-drama niet meer op te brengen… over 2 jaar is ie belastingvrij en moet ie op den duur de wegen weer onveilig maken….

      ff wat fotootjes:

      het opeltje:

      de big dooley:

      groetjes, john

      #17382954
      RonaldH
        Lid sinds:
        30 June 2004

        welcome :P

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Het onderwerp ‘meld zich aan… yankee-lover met zijn opel’ is gesloten voor nieuwe reacties.