meine astra G opc caravan

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen meine astra G opc caravan

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    darky
    Deelnemer

nu hij bijna klaar is ga ik de mijne ook eens “officieel” voorstellen
      alles is in een stroomversnelling gekomen vanwege een nakende wisseling van werkgever (maw wordt trg “daily”)

waarom een astra g opc break? Om te beginnen de echte zijn “zeldzaam”, zijn maar een goei 6a 700 van gemaakt.
      ze zijn al iets ouder, niemand verwacht 200pk in een oudere wagen maw altijd fun en een astra G is ook gewoon een fijne auto om mee te rijden.

na lang zoeken één in het buitenland gevonden met relatief weinig km, 1ste eigenaar EN geheel origineel (heel belangrijk voor mij!) buiten de uitlaat, verlaging EN een goede prijs. ok had wel wat parkeerschade, veel waskrassen en andere kleine krasjes en kleine mechanische problemen maar niets wat niet onoverkomelijk is.
      is tenslotte al een auto van over de 10jaar maw een nieuwe kan ik niet verwachten; toch niet voor die prijs :D

na de koop gesloten te hebben en het transport geregeld te hebben stonden we bij de keuring en dan begon de miserie… BE is echt k** om auto’s in te voeren die afwijken van het originele. Uiteindelijk gelukt door de ophanging te wisselen, een hoop noteloze dicsussies etc etc maar hij was ingeschreven.

anyway foto’s zeggen meer.
      foto’s bij aankoop:

had enorm veel waskrassen en deze zijn gelukkig allemaal uitgehaald door een polierder, heeft me veel geld gekost maar wel perfect.
      jammer genoeg is er 1 kras op de kofferklep niet uitgegaan.

na wat enige veranderingen:

afgevlakt stuur (zalig)

het enigste dat ik nog moet doen is:
      “kofferplaat” herbevestigen” (tijdeiljk herspoten)
      stabi stangetjes veranderen (liggen al klaar)
      pookhoes vervangen (besteld)
      nieuwe middenconsole (oude tijdelijk gespoten) – als er iemand een volledige heeft liggen zonde krassen graag seintje
      opnieuw blinderen
      lichte verlaging
      vervolgens puur onderhoud en genieten

overduidelijk plan is om zoveel mogelijk origineel te houden.
      later stadium gaan we motorisch het ook aanpakken maar eerst terug sparen; is op korte tijd enorm veel geld ingekropen.

Dolby
      Deelnemer

Wat een hele mooi Astra G station OPC heb je daar. :thumb :wors :thumbup

nova….
        Deelnemer

Helemooie opc…. :kewlpics

Za4ra OPC
          Deelnemer

Ziet er mooi uit! :thumb

gijzbed-opc

:thumb Nice…!!
              Heel veel plezier ermee… :D

Anoniem

Mooie wagen
                Maar wel.erg donker met deze wielen in t zwart….

darky
                Deelnemer

deze heeft nu een nieuwe eigenaar. heb nu zafira a opc met een hevig hart :-)
                  is met grote spijt gezien dit echt wel mijn droom was maar met 2 kids die groter worden werd/is de astra te klein…
                  deze belissing is met het verstand genomen ipv mijn hart (familie moet je nu eenmaal mee content houden)

deze mag van mij dicht, de nieuwe foto’s zet ik wel in de algemene topic

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.