MEEST FANATIEKE

Forumindex Forums Modellen Speedster, GT MEEST FANATIEKE

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216631
    CLOG
      Lid sinds:
      17 January 2010

      Over de jaren dat ik voor GM gewerkt heb is mij duidelijk dat Speedster eigenaren de meest fanatieke veeleisende Opel eigenaren zijn.

      De Speedster is een exceptioneel product, de klanten zijn zeer kritisch, ik heb een klant meegemakt die niet tevreden was over de lederen bekleding want er was 1 vormpje in de bekleding van de huid die minuscule grooter was dan de rest.
      Net of een koe rekening houd het leer uit perfecte vakjes te maken.

      Eigenaren willen hun voertuigen gerepareerd hebben voordat er een klacht ontstaat.

      In de oude toestand van financiën en Opel management genoten de speedsters eigenaren een service gelijk aan Ferrari ed.

      De speedster is gelijk aan een Lotus Elise de body parts worden door Lotus gemaakt en deze wil alleen delen produceren op aanvraag en met bewijs dat het voertuig echt tot een individueel behoord.
      Productie van deze delen kan vele maanden duren en is zeer kostelijk, wees dus voorzichtig met uw Speedster.

      De meeste delen die besteld worden zijn de voor body delen door voor de hand liggende redenen, meestal voorkant delen.

      Ik heb 1 achterkant meegemaakt in Belgie, die had in een 180 graden spin met een boom kennis gemaakt.

      Schade komt meestal voor omdat de bestuurders buiten zijn talent gebied het voertuig wil besturen.

      De Speedster is een speciaal voertuig en om het beste er uit te halen heeft het een speciaal bestuurder nodig.

      Dit neemt niet weg dat dit voertuig niet voor iedereen geschikt is, iedereen kan de talenten van een Speedster genieten( op een race track natuurlijk ;) ).

      Wees zeker van je eigen talent voordat je het van de Speedster verwacht want de speedster delivers when you play it wright.

      Speedster, Caviar car
      Clog

      PS
      Ik zal alle vragen over de Speedster zo snel en volledig mogelijk proberen te beantworden.

      #17599161
      Opelkees
      Deelnemer
        Lid sinds:
        11 September 2007

        ik kreeg er een van een klant met de klacht over een rammeltje:hmmz

        uhhhhhhm alles rammelt aan zo’n ding:jerry

        #17599162
        Opel_Bjorn
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 May 2008

          Ik rijdt met een Astra maar, ik denk dat ik altyd iets te véél eisend ben. Vraag maar aan men vorige dealer (Opel Willemoons) die zal mijn naam nog héél erg lang herinneren.

          #17599163
          RonaldH
            Lid sinds:
            30 June 2004

            meestal zijn het lease rijders die lopen te zeiken,en als je die auto dan over een jaar terug ziet is hij totaal uitgewoond.

            maar is een speedster rijder geen persoon die eigenlijk een porsche wou hebben maar hem niet kon betalen???????

            #17599164
            Rayz25
              Lid sinds:
              14 August 2007

              Nou ik heb een porsche gereden en ben over gegaan naar speedster turbo..:D

              #17599165
              Manta79
              Deelnemer
                Lid sinds:
                31 October 2005

                [rquote=1592582&tid=119681&author=Rayz25]Nou ik heb een porsche gereden en ben over gegaan naar speedster turbo..:D[/rquote]

                LL = laten l*llen :angel

                #17599166
                Rooie Richie
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 December 2004

                  Zowel de Speedster als de Elise, zijn toch wel auto’s, die ik graag zou willen hebben, maar helaas niet zou kunnen betalen…..

                  #17599167
                  DarkNL08
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    7 March 2010

                    Ik ben van een BMW M6 naar een Corsa gegaan..

                    :angel:angel

                    #17599168
                    Astraman
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      14 July 2004

                      [rquote=1835756&tid=119681&author=DarkNL08]Ik ben van een BMW M6 naar een Corsa gegaan..

                      :angel:angel[/rquote]

                      Wijsheid komt met de jaren king:

                      Ik vind een speedster ook supervet. Puurder autorijden kan niet, jah dan in een caterham ofzo.:wub Ik ben toch wel groot voorstander van gunstige pk gewichtsverhouding, veel mechanische grip. Jij en de auto die moeten het doen, niet een computer.

                      #17599169
                      smileyspeedster
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        10 October 2010

                        [rquote=1835742&tid=119681&author=Rooie Richie]Zowel de Speedster als de Elise, zijn toch wel auto’s, die ik graag zou willen hebben, maar helaas niet zou kunnen betalen…..[/rquote]

                        Als een import plaat je niet uitmaakt, kun je ze in belgie en duitsland al voor 12 duizend vinden. (dan ongeveer nog 1000 bpm erop voor een 2001’er)
                        Elises zijn een stuk duurder ja (linksgestuurd)

                        Eigenlijk wel een (zomer) autotje voor erbij, en dan blijft het geen goedkoop speelgoed natuurlijk.

                        #17599170
                        Rayz25
                          Lid sinds:
                          14 August 2007

                          Zal je eerder vertellen ik ben van een porsche turbo naar een speedster turbo gegaan. En had voor de speedster turbo nog een opel corsa b met c20let blok met 350 pk”tjes .

                          En er zijn hier genoeg personen die dit kunnen bevestigen op dit forum.

                          :puke kots op zulke personen hier op het forum die commentaar op andere hebben donder op jij :swear
                          Jij bent geen opel waardig lid om hier zo iemand uit te kafferen.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.