Meerdere lampjes opel corsa d branden

Forumindex Forums Modellen Corsa Meerdere lampjes opel corsa d branden

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Bia2012
    Deelnemer

Goedenavond,

Ik heb een opel corsa d uit 2008 en sinds 2 weken branden er steeds kort meerder lampjes op mij  dashboard20200203_144531Ben al een aantal x terug naar garage geweest en daar werd gedacht dat het dashboard stuk was, tijdelijk een andere erin gezet maar die geeft naar een week zonder brandende lampjes te rijden, sinds gisteren weer af en toe dezelfde lampjes aan? Bij het uitlezen kan de monteur niet echt zeggen wat het is, hij zegt de lampjes moeten aanblijven om dat te kunnen zeggen. de meters slaan dan ook even uit en er komt een f bij de kilometerstand te staan (zie foto). zou iemand weten wat het zou kunnen zijn?

liviu2004
      Deelnemer

Canbus communicatie fout. Benzine diesel? Mischien een foutcodes lijst?

Bia2012
        Deelnemer

hoi liviu2004,

het is een benzine auto en ik heb geen foutcode lijst. hij gaf iets aan van geen communicatie.

liviu2004
          Deelnemer

Dus oude teller heeft geen probleem. Verkeerde diagnose.

Bia2012
            Deelnemer

De oude dashboard deed het de eerste 5 a 6 weken niet en daarna gingen de lampjes kort aan en uit en dat gebeurde steeds vaker onder het rijden maar ze blijven niet aan. op het nieuwe dashboard heeft hij het ruim een week niet gedaan en sinds een dag of 3 gaat hij af en toe aan. als ik naar mijn werk heen rij ongeveer 40 min niet maar als ik terug rij meestal aan het eind van de rit?

Ik dacht dat het te maken had met de stekker die in het dashboard zit dat die niet goed blijft zitten?

liviu2004
              Deelnemer

Er kunnen 40 tot 50 redenen zijn voor deze probleem. Stekker is 1.

Bia2012
                Deelnemer

oke dank je wel, laat het nog maar is een keer bekijken door de garage.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.