meer uit mijn ecotecje krijgen?

Forumindex Forums Techniek Ecotec meer uit mijn ecotecje krijgen?

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #17385704
    headzz
      Lid sinds:
      23 August 2007

      ik heb nu op http://www.lowering.nl ook n soort van powerbox gezien die je tusse je (ik dacht) luchtmassameter zet

      is dit niet schadelijk voor je motor?

      http://www.lowering.nl/webshop/product_info.php/cPath/1310_1143_1145/products_id/4432?osCsid=17c439d4b6c897534306fd5fd43df129

      #17385705
      Corsa_GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Dit is een soort chiptuning, dat wordt ook powerbox genoemd.
        Deze van FGA die ken ik wel en die werken ook goed, mits juist afgesteld.

        MAAR niet te vergelijken met een Mantzel Powerbox.

        #17385706
        headzz
          Lid sinds:
          23 August 2007

          maar is deze ook schadelijk? want je houd schijnbaar de ecu voor de gek?

          ik was aant denken om n crooke erop te gooien en zo’n powerbox in de loop van de tijd?

          maja als de meeste zeegge dak hem bttr kan chippen dan zo’n powerboxje ertussen dan is de keuze zo gemaakt natuurlijk kwa prijs zal het niet veel uitmaken he

          #17385707
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            Zo’n elektronische powerboxje kan dus zorgen voor onveilige motorafstelling zonder dat de Computer daar achter komt.

            dan zou je dus motorschade kunnen oplopen door verkeerde afstelling.

            ik zou ook voor chippen gaan.

            zeker als er een Korte inlaat (Powerbox: mantzel Crooke Dbilas ed.) word gemonteerd.

            Willem

            #17385708
            headzz
              Lid sinds:
              23 August 2007

              ok dankjewel hier kan ik mee vooruit

              #17385709
              Corsa_GSi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Heb genoeg van die FGA Boxen gemonteerd en nooit problemen ermee gehad.
                Kwestie van de juiste box voor het juiste blok nemen en goed aansluiten.

                En ze werkten ook nog.
                Heb een X16XE B GSi voor en achteraf na montage van een FGA box op de bank gehad (met montage van Komplete Supersprint uitlaat incl. spaghetti en K&N filter) vooraf 100pk en achteraf 125pk.

                Maar goed ook ik vind chippen beter, maar is wel duurder omdat je na elke aanpassing het opnieuw moet doen. Zo’n FGA Box (de duurdere) kan jezelf nog iets bijstellen.

                #17385710
                headzz
                  Lid sinds:
                  23 August 2007

                  heb contact gehad met lowering.nl maar hij kan ze niet meer leveren omdat de leverancier ze niet meer maakt schijnbaar jmmr jmmr

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.