maten ophanging veerpoot astra G

Forumindex Forums Modellen Astra maten ophanging veerpoot astra G

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262472
    dj_lifestyle
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 June 2011

      Goeiedag,

      Ik zou graag willen weten wat de precieze afstand is tussen de 2 gaten van de voor veerpoot voor de ophanging.
      Zie bijgevoegde foto :) .
      Ik weet dat een zafira A en een astra G hetzelfde onderstel hebben, maar ivm een schroefset aanschaf zou ik dit toch voor de zekerheid precies willen weten voor ze eronder gaan en er dan achterkomen dat het toch niet past. Sta ik dan…. :shock:
      Ze schelen wel in gewicht.
      Ik heb iets gehoord van 60mm of 56mm, dat weet ik dus niet. Iemand die dat wel weet? :D

      Ojaa, en weet iemand de boutmaat? voor als dat dus niet gelijk is? Zit daar speling of op dat verschil te overbruggen?

      Ik weet het, lekker specifiek ;) , I*k zou heel blij zijn met wat antwoorden :thumb

      #18197979
      Blue-Dragon
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 July 2006

        Kom je hier wat verder mee?

        http://ecat24.com/catalog/part/1/8/415/4343/26762/” onclick=”window.open(this.href);return false;

        Boutmaat is M12x70mm

        #18197980
        okkie-001
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 June 2009

          Ik heb thuis nog een setje pooten liggen dus meet het wel ff op voor je als ik thuis ben

          Michel

          Verstuurd van mijn HTC One SV met Tapatalk

          #18197981
          dj_lifestyle
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 June 2011

            @okkie-001 wrote:

            Ik heb thuis nog een setje pooten liggen dus meet het wel ff op voor je als ik thuis ben

            Michel

            Dat zou super zijn :thumb

            Verstuurd van mijn HTC One SV met Tapatalk

            #18197982
            Haasje17
            Moderator
              Lid sinds:
              8 September 2009

              Fusees van de Aastra H, Zafira B, Astra G en Zafira A hebben allen dezelfde afstand tussen de boutgaaten fusees zijn ook uitwisselbaar.

              #18197983
              dj_lifestyle
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 June 2011

                @Haasje17 wrote:

                Fusees van de Aastra H, Zafira B, Astra G en Zafira A hebben allen dezelfde afstand tussen de boutgaaten fusees zijn ook uitwisselbaar.

                Ok.
                Het gaat er bij mij op het moment om. Ik heb een schroefset gekocht voor mijn astra, maar die is van een zafira, alles klopt alleen tussen die gaten zit dus 4mm verschil, wat ik dus ook heel raar vind. Heb ik gehoord van de garage. Daarom was ik benieuwd naar die maten en de boutmaat, missch zit er speling zodat het alsnog past.
                Het kost mij nu nog niks, maar als ze het gaan proberen en het past alsnog niet, dan ben ik 200eurootjes verder…… :shock:

                #18197984
                Haasje17
                Moderator
                  Lid sinds:
                  8 September 2009

                  Weet je dat zeker? Hoe heb je dat gemeten? Is een van de gaten in de schroefset dan geen sleufgat?

                  #18197985
                  dj_lifestyle
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 June 2011

                    De garage heeft het gemeten met zo een mm apparaatje. Ik weet dan weer niet hoever ze zijn gegaan met de oude veer eraf en de nieuwe erop en er toen achterkomen of dat ze eerst gemeten hebben. Ik kreeg dat door, ik heb wel gezien dat de gaten van de nieuwe 60mm is. Dat hebben ze laten zien.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.