Massa voor Xenon

Forumindex Forums Modellen Calibra Massa voor Xenon

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276481
    ecpowers
      Lid sinds:
      3 May 2016

      Hey,

      Ik heb een Xenon kitje (3000k) aangeschaft voor in de Calibra maar ik vraag me af waar ik de massa moet aansluiten in de koplamp? Ik zie namelijk nergens een mooie plekje waar ik deze aan vast kan maken. Wie o wie kan mij hier even mee helpen?

      #18318057
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        xenon kit die je achteraf inbouwt heeft geen extra massa nodig.. die zit er namelijk al in… kit is plug en play…
        dus de kabelboom van de auto aan de ballastkit aansluiten… de ballastkit aan de xenon lamp aansluiten en dat zou het moeten zijn…

        #18318058
        ecpowers
          Lid sinds:
          3 May 2016

          Maar waar moet ik dan het gemarkeerde kabeltje aansluiten?

          De rode gaat in het stekkertje van het lampje (H1) Maar zover ik kan zien gaat de massa terug via waar de lamp ingeklemd zit, echter is de basis van de Xenon lamp plastic in plaats van metaal.

          #18318059
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            op de stekker van de kabelboom voor je koplampen… hoe denk je dat anders je ballastkit aangestuurd wordt??

            #18318060
            ecpowers
              Lid sinds:
              3 May 2016

              @bart-gsi wrote:

              op de stekker van de kabelboom voor je koplampen… hoe denk je dat anders je ballastkit aangestuurd wordt??

              Wellicht ben ik een beetje scheel maar ik kan namelijk nergens vinden waar deze in moet :D

              #18318061
              Maurice89
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 October 2009

                Omg :jerry Denk logisch na je hebt tog een orginele voeding voor Dimlicht die draden moet je dus hebben he :jerry

                #18318062
                ecpowers
                  Lid sinds:
                  3 May 2016

                  @Maurice89 wrote:

                  Omg :jerry Denk logisch na je hebt tog een orginele voeding voor Dimlicht die draden moet je dus hebben he :jerry

                  Hahaha, ja inderdaad! Het is een H1 (1polig) stekker en hij gaat verder via de houder waar de lamp in hangt. Ik denk dat ik morgen even een fototje moet doen :D

                  #18318063
                  Maurice89
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 October 2009

                    Het is echt niet moeilijk je pakt gewoon precies de voeding waar je dimlicht zit fout kan gewoon niet.

                    #18318064
                    bart-gsi
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      7 July 2012

                      als je een xenon kit op maat hebt dus als je een h7 hebt bijvoorbeeld dan zit er aan de xenon kit ook een h7 fitting voor je dimlicht kabelboom… als je zelf aan de gang moet met stekkers en de boel moet verknippen zou ik persoonlijk een pilot kitje pakken ofzo

                      #18318065
                      Fearless
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        9 January 2005

                        Een h1 lamp maakt massa via het framewerk waar ie in gedrukt zit.
                        Vaak zit daar een draadje aan met een schuifstekker.

                        Volg eens de massadraad van bijv je stadslicht. Grote kans dat die ook op het frame van de lamp zit.

                        Als dat niet lukt kun je alsnog zelf die draad ergens aan massa liggen waar het mooi uitkomt.

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.