manta I200 kleur wit ?

Forumindex Forums Modellen Manta manta I200 kleur wit ?

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17251703
    EE400
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      welke kleur wit is de juiste voor een I200 ?

      Er is al met 452 op de manta gespoten maar dat verschild zeker met de kleur van org. delen.Er staat 452 op type plaatje maar dit is volgens mijn niet de juiste voor een I200 eerder voor de manta gsi enz.

      ik wil dit netjes weer overspuiten.en de manta weer in 1 kleur zetten.

      474 tegen wat me ook wel bekend voor kwam.

      Wie helpt me met het juiste kleur nummer?
      Zoek ook maat van het org. I200 logo liefst digitale versie oid wil dit ook er op spuiten.
      Dus kleurcodes van de I200 en alle overige info tips zeer welkom.

      Zoek ook nog een org. I200 stuur ,heb je nog een nette liggen hoor het graag.

      Ik heb al gezocht met de zoek functie maar kon het niet vinden vandaan.

      #18060677
      mantaray
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 November 2004

        opel 452 is de juiste kleur voor een witte I200 maar…… er zijn verschillende tinten in de 452 om het makkelijk te maken
        dus de oplossing zal zijn om er door een lak leverancier naar te laten kijken en dan verf laten maken

        of de hele auto overspuiten in 452 maar ik weet niet of dat je bedoeling is :hmmz

        #18060678
        kadettsr
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 March 2006

          Volgens: http://www.opel400club.de/” onclick=”window.open(this.href);return false; is de 452 voor de ascona en manta 400, in hoeverre dit verschilt t.o.v. de I200 weet ik niet.
          Ergens staat mij bij dat het kleurcode Polarweiss is, maar dat is ook nummer 452. (http://www.opelkadettc.net/nl/kadett-c-technisch/kleuren.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;)

          en wellicht helpt dit stuk je nog verder op weg: http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=147495&start=25″ onclick=”window.open(this.href);return false;

          #18060679
          EE400
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Bedankt voor de tips en info en links.

            452 is echt spierwit ,idd zoals op de meeste 400’s en 200’s , gsi’s enz

            ik heb het idee dat de kleur wit die er nu op de 200 zit een soort roomwit is en niet spierwit.
            heb wel meerdere 200’s gezien die dat hebben dat soort room wit .

            zal binnenkort wel eens langs een spuiter oid rijden en laten meten.of er moet iemand nog een idee hebben.

            #18060680
            mantaray
            Deelnemer
              Lid sinds:
              16 November 2004

              452 is niet spierwit maar roomwit !

              #18060681
              GTS2.2DTI
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 October 2006

                Op een i200-i400-GSI zit standaart 452 op. Echter heeft deze kleur enorm veel tinten.

                De oudere witte kleur is nog meer room witter dan 452, nummer daarvan is me even ontgaan.

                #18060682
                EE400
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  @mantaray wrote:

                  452 is niet spierwit maar roomwit !

                  ok :oops: weer wat geleerd :thumb

                  het kleur verschil vind ik wel erg groot tov recent gespoten 452 op de manta.maar zoals er word gezegt er zijn dus meerdere tinten 452 ,waarschijnlijk om het makkelijk te houden ;)

                  Dus wie heeft het verlossende antwoord op de vraag welke Tint 452 is er org. op de I200 gespoten.

                  De manta nu geheel overspuiten is nog niet aan de orde btw :agent

                  #18060683
                  Black Magic
                    Lid sinds:
                    3 November 2004

                    erwin peeters in lochem eens bellen of mailen
                    is een autospuiter heeft onlangs nog een i 200 klaar gemaakt

                    #18060684
                    GTS2.2DTI
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      14 October 2006

                      Probleem met die kleuren is dat de auto’s in België, Duitsland, Engeland werden gemaakt. In ieder land word weer een ander merk lak gebruikt en zo kom je aan die verschillende tinten wit. Als ik eerder een auto helemaal opnieuw spoot pakte ik meestal de eerste tint. Er is zo niet te zeggen in welke tint de i200 werd gespoten.

                      #18060685
                      EE400
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        @GTS2.2DTI wrote:

                        Probleem met die kleuren is dat de auto’s in België, Duitsland, Engeland werden gemaakt. In ieder land word weer een ander merk lak gebruikt en zo kom je aan die verschillende tinten wit. Als ik eerder een auto helemaal opnieuw spoot pakte ik meestal de eerste tint. Er is zo niet te zeggen in welke tint de i200 werd gespoten.

                        Je hebt gelijk meerdere die dat me zeggen ,meten is weten :thumb .anders idd Erwin peters ff contacten.

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.