Manta B GTE (?)

Forumindex Forums Modellen Manta Manta B GTE (?)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18488202
    David Schuurhuis
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2022

      Goedemorgen, ik heb begin dit jaar een Manta B GTE (denk ik) gekocht uit Duitsland, maar ik weet nu niet zeker of het wel een echte GTE is. Hij is van 1977 december, een 2.0E motor. Verder heeft ie de klokjes allemaal wel, olie volt toeren. Standaard rood stof interieur met leren rode deurbekleding (dus geen recaro). Dash en vloermatten zijn wel zwart. Het is een witte auto, met zwarte motorkap, achter paneel en de neus. Verder is het gewicht dat op het type plaatje staat 1345 kg. Het is een Duitse auto, Duitse kenteken etc zit er allemaal bij. Is er iets waar ik zeker door kan weten dat het hier om een GTE gaat? Ik heb Opel Nederland gevraagd (en die hebben het in Duitsland nagekeken) en die konden mij niet verder helpen.

      #18488231
      Riesje69
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 March 2012

        Hoi David,

        mooi iets, dat zeker als het een GTE is.
        Je kunt meestal zelf wel zien of er veel mee gerommeld is in de bedrading in de motorruimte.
        Neemt niet alles weg want een andere kabelboom zou zomaar er ingelegd kunnen zijn.
        Denk overigens ook dat een GTE Recaro stoelen met stickels heeft echter weet ik dit niet zeker.
        Ik denk dat je bij een dealer moet zijn om zekerheid te hebben.
        Heb zelf jammer genoeg geen hoge dunk van de importeur ook al rijd ik 35 jaar Opel.
        Heb een vriend die bij een Opel dealer werkte echter die dealer is helaas net gestopt dus kan ik je niet verder helpen.
        Ze hebben daar een Chassisnummer voor nodig denk ik.
        Kunnen kosten aan verbonden zijn, de tijd van gratis is al een tijdje geleden vrees ik of je moet connecties hebben.

        Laat je weten wat eruit is gekomen?

        Succes.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.