man man man wat hadden wij in nederland toch rotte bakken

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer man man man wat hadden wij in nederland toch rotte bakken

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271292
    bart-gsi
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 July 2012

      zoals de titel zegt..
      oude tijden met oude rotte bakken
      https://www.youtube.com/watch?v=nqHgQmZmXPU” onclick=”window.open(this.href);return false;

      #18279810
      TedMechanic
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2007

        Tja, dat is natuurlijk de reden dat men de APK-keuring bedacht heeft ;)

        Er zijn nog steeds minder ontwikkelde landen waar het er nog steeds zo aan toe gaat. De Verenigde Staten bijvoorbeeld ;)

        #18279811
        RamSwa72
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 February 2014

          Het valt mijn meteen op dat het voornamelijk Franse en Italiaanse roestbakken zijn op een verdwaalde japanner na dan .

          #18279812
          TedMechanic
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 January 2007

            @RamSwa72 wrote:

            Het valt mijn meteen op dat het voornamelijk Franse en Italiaanse roestbakken zijn op een verdwaalde japanner na dan .

            Valt dat op ja? Bij mij zat dat wel redelijk in de lijn der verwachting :D

            #18279813
            bart-gsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 July 2012

              is tegenwoordig overgens niet veel veranderd met toen.. want waar bij sommige autos lakschade zit daargaan autos het snelste roesten en mensen die alleen de boven zijde van de auto wassen en de wielkasten en onderzijde vergeten… of gewoon simpel weg nalaten want in de omg. tilburg zie ik nog best wel wat rond rijden waar wat mij betreft geen APK meer op kan…

              maar in dat filmpje van dat vrouwtje met die peugeot vraag ik me toch af waar zij mee bezig is toen ze daar mee rond reed… touwtje hier sleepkabeltje daar om de auto maar bij elkaar te houden…

              #18279814
              KadAstra-EF
              Deelnemer
                Lid sinds:
                24 July 2010

                Werkelijk niet te geloven :puke
                Dat je uberhaupt met zo’n auto de weg op gaat.
                Dit zal wel voor mijn tijd geweest zijn, ben zelf van 1978.

                Maar heb het filmpje met veel gelach bekeken :angel

                Rik :)

                #18279815
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  vond het toendertijd n pracht item

                  dat wrak van de week
                  wat mensen al niet bedachten om “mobiel” te blijven

                  #18279816
                  bart-gsi
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    7 July 2012

                    @louwe 16 klepper wrote:

                    vond het toendertijd n pracht item

                    dat wrak van de week
                    wat mensen al niet bedachten om “mobiel” te blijven

                    ik denk dat tijden zich wel gaan herhalen.. want ook nu wordt er veel al bezuinigd op onderhoud enzo..
                    maar ondanks dat het grappig blijft zal het ook een deel leerzaam zijn…

                    #18279817
                    KadAstra-EF
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      24 July 2010

                      Dat is waar wat je zegt maar voordat een auto zo gansverrot is, is ie al 10 keer afgekeurt hoor.
                      Zover komt het gelukkig niet meer is mijn mening.

                      Rik :)

                      #18279818
                      bart-gsi
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        7 July 2012

                        @KadAstra-EF wrote:

                        Dat is waar wat je zegt maar voordat een auto zo gansverrot is, is ie al 10 keer afgekeurt hoor.
                        Zover komt het gelukkig niet meer is mijn mening.

                        Rik :)

                        nouja ok op dat punt heb jij dan weer gelijk.. maar soms sta ik er nog steeds van te kijken hoe mensen met hun ideeen komen om autos op de weg te houden… je ziet het bijvoorbeeld veel in de transport(vrachtwagens en bestelbusjes etc.)

                        #18279819
                        jethro
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          3 February 2008

                          Wel O wello……………………..

                          Dat er in het verleden ROESTBAKKEN bij de weg waren, dat klopt.
                          Maar die 2CV is wel overdreven, geen hond die daar 700 gulden voor gaf zelfs in die tijd niet.
                          Was een TROS sensatie gevalletje om den mensch ff wakker te maken. ;)
                          In het begin van de APK-2 hadden we platen van 2m bij 1m op voorraad liggen, om die roestbakje`s weer te repareren.
                          Veel van die bakje`s gelast in die tijd. :thumb
                          Zelfs eens een handelskentekenplaat uit een dichtgesmeerde dorpel gehaald. :swear

                          :jerry

                          #18279820
                          bart-gsi
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            7 July 2012

                            @jethro wrote:

                            Wel O wello……………………..

                            Dat er in het verleden ROESTBAKKEN bij de weg waren, dat klopt.
                            Maar die 2CV is wel overdreven, geen hond die daar 700 gulden voor gaf zelfs in die tijd niet.
                            Was een TROS sensatie gevalletje om den mensch ff wakker te maken. ;)
                            In het begin van de APK-2 hadden we platen van 2m bij 1m op voorraad liggen, om die roestbakje`s weer te repareren.
                            Veel van die bakje`s gelast in die tijd. :thumb
                            Zelfs eens een handelskentekenplaat uit een dichtgesmeerde dorpel gehaald. :swear

                            :jerry

                            of kranten in je dorpel/kokerbalk met een laag plamuur erover

                            #18279821
                            2slow
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              21 October 2006

                              Alleen het eerste fragment bekeken.. Niet voor te stellen tegenwoordig dat een 6 jaar jonge auto in zo’n slechte staat kan zijn. En grappig herkenbaar uit een verhaal van mn vader van vroeger… Zoals de eend de rivier in gestort werd ging het bij hem thuis (ook auto’s dus) zo de grond in. Zand er over en: ”die zie je nooit meer terug” ;)

                              #18279822
                              bart-gsi
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                7 July 2012

                                @2slow wrote:

                                Alleen het eerste fragment bekeken.. Niet voor te stellen tegenwoordig dat een 6 jaar jonge auto in zo’n slechte staat kan zijn. En grappig herkenbaar uit een verhaal van mn vader van vroeger… Zoals de eend de rivier in gestort werd ging het bij hem thuis (ook auto’s dus) zo de grond in. Zand er over en: ”die zie je nooit meer terug” ;)

                                was met me tante ook… die had een oude renault 4 en dat ding was rot tot en met.. en werd voor de keuring vol geduwd met oude kranten en plamuur en licht over gespoten en toen die goedgekeurd was vielen de kranten er bij de poort van de garage uit whahah ze heeft er op die wijze een dikke 5 jaar mee rond kunnen rijden .. tot dat de motor vertrok zonder de rest van de auto :P

                              14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.