Mag ik met m’n auto uit 1990 Rotterdam niet meer in?

Forumindex Forums Overige Auto algemeen Mag ik met m’n auto uit 1990 Rotterdam niet meer in?

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 101 tot 106 (van in totaal 106)
  • Auteur
    Berichten
  • #18312988
    markkie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 September 2010

      Ja dat is zeker raar. Moet ik nu bij gaan houden waar ik wel en niet mag komen met mijn auto. Betaal toch gewoon mijn belastingen en verzekeringen. Er zit APK op.

      Maar niemand hier geprobeerd om zijn auto om te keuren?

      #18312989
      remutr
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 August 2012

        2tact is gewoon leuk ook op het water.

        tja en blauwe walm als je stationair vaart wel, heb je de gang erin is het walmen weg, een oude 2tact stinkt maar dat doet elke diesel ook, beide word je niet blij van op de fiets. Maar wat is het alternatief een elektrische fiets, scooter gaan wel 25 km maar je hoort ze niet nog vervelender als een 2tact die stinkt.

        En rotterdam tja dat wil je niet komen zelfs niet 24 april voor de bekerfinale

        #18312990
        Vinci
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 August 2009

          Vent bij onze club, de ASK in Hilversum die in het bestuur zit en een jeep heeft met breedband lambda (totaal drie sondes!), twee katalysatoren, uitvoerig op benzine en LPG aangepast management wat op temperatuur omschakelt. Ding haalt een CO waarde op viergassentest waar veel moderne auto’s nog wat van kunnen leren. Hij heeft ook wel geld, ging naar de RDW en zei al kost het me 20000 euro, ik wil hem met de euronorm op kenteken krijgen wat overeenstemt met de emissie. Was onmogelijk.
          :wtf

          Hoe kan je dan als politicus nog met droge ogen beweren dat het milieu vooraan staat met die euronormen?? Leugenaars!! Voor dat soort praktijken vind ik bananenrepubliek en milieumaffia zeker geen misplaatste benamingen! :swear :swear :fy1

          Het is gewoon leeftijdsdiscriminatie!! :fy1 :fy1 :fy1

          #18312991
          jethro
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 February 2008

            :thumbup

            #18312992
            bart-gsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 July 2012

              even terug on topic.. ik blijf lekker rotterdam in rijden met zowel oud als nieuw en waar de rookwolken uitkomen als stoomboten… de Roverheid kan niemand zomaar dwingen iets anders te kopen of discrimineren over de leeftijd van een auto…
              en notebene een agent zei een keer.. het liefste hebben we voertuigen met een open uitlaat en ABS.. open uitlaat want dan horen we ze aankomen en ABS want dan stoppen ze veilig…

              #18312993
              jethro
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 February 2008

                Klopt.
                Had je met rally`s ook, die groep-N hoorde je niet aankomen, alleen bij het afremmen en nemen van een bocht hoorde je wat.

                Dus Tesla`s……………………………………..LAWAAIEREN :vertag :jerry :jerry

                :thumb king: :agent

              6 berichten aan het bekijken - 101 tot 106 (van in totaal 106)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.