M32, na de revisie

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila M32, na de revisie

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18361224
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      De Meriva is naar Van Loon in Nederhemert geweest voor de revisie van de M32 versnellingsbak.

      Daar bleek ook het twee massa vliegwiel te veel slijtage te hebben, en ook de koppelings-plaat had scheurtjes.

      Kortom, een complete revisie van bak, vliegwiel en koppelings-groep.

      Maar wat een verschil!!! Bij het weg willen rijden merkte ik gelijk dat het koppelings-pedaal veel stabieler op kwam.

      En wat schakelt de bak heerlijk strak nu, en hij is stiller.

      Ook een prettig bedrijf, communiceren gewoon goed over kosten, onderdelen.

      Op de rit daar naar toe kreeg ik een storings-melding: Code 4.

      En de airco deed het niet meer. Hebben ze meegenomen en getest. Geen storingen, lekkages oid kunnen vinden.

      De airco werkt weer als vanouds, geen storings-meldingen meer gehad op de thuisreis.

      Maar dus ook niks vervangen, alleen getest.

      Hopen dat het een eenmalige storings-melding was.

      Maar hier weer een tevreden Opel Meriva met M32 bak rijder.

      Wat een verschil!

       

      #18361314
      bvan_os
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 August 2015

        Mijn astra staat er nu…. ben benieuwd wat dit gaat kosten.

        hopelijk rond de 1500 max maar ik vrees erger :cry:

        #18361327
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Tja, dat had ik ook gehoopt. Helaas was het twee massa vliegwiel, koppelingsplaat en drukgroep,

          ook aan vervanging toe. Dan schieten de kosten omhoog. Wil je wat blij worden van de (eventuele oplopende) kosten,

          geniet dan van het rijden als het hersteld is.  EN vraag eens wat het zou kostten bij de dealer.

          Helaas kost autorijden geld, maar dat gun ik dan graag aan bedrijven als van Loon.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.