Luc358

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18363695
    luc358
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 January 2019

      Dag Forum lui,

      Het voorstellen vergeten dus bij deze, ik ben luc ben sinds vandaag 22 jaar :cheers:  en ben in het bezit van een grijze Opel Corsa C 2002 automaat

      de verkoper wist me te vertellen dat deze auto van een oude boer is geweest en dus Nog vrijwel nieuw was. Dit verhaal heeft echter 2 kanten het ene is dat het verklaard waarom dit ding na 17 jaar nog maar 75.000 km heeft gelopen en aan de andere kant verklaart het ook waarom ik op elke hoek van de auto krassen heb en een nieuwe bestuurders spiegel heb moeten kopen aangezien deze op de snelweg nog al heen en weer wiebelde.

      mijn plannen met deze auto zijn simpel. Ik ga hem op rijden ook al houd dit in dat hij nog 30 jaar mee moet gaan en ik ga haar helemaal naar mijn smaak inrichten, dit houd in dat er cruisecontrol ingebouwd gaat worden. Dat er een CD70navi radio in komt met CID-Display. Het interieur gaat er uit en daar komt een leder interieur voor terug. De 3 achter ruiten worden geblindeerd. Stoelen gaan verwarmd worden en als er meer bij komt gaan jullie dit lezen op het forum.

      hier bij u hopende genoeg geïnformeerd te hebben.

      een fijne rit en tot op het forum!

      groet,

      Luc358

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.