LPG storing

Forumindex Forums Modellen Corsa LPG storing

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18363547
    Quebecc
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 January 2019

      Beste Forumsgenoten,

      Auto: Opel corsa uit 2010
      Cilinderinhoud: 1229 cm3
      Cilinders: 4
      G3 LPG en Benzine

      Ik heb al enige tijd storing met mijn auto als ik deze op LPG zet. Elke keer als LPG aanstaat heb ik 1 keer in de zoveel tijd ineens dat mij management lampje gaat knipperen samen met de onderhoudslampje ( auto + sleutel ) en vervolgens gaat de auto in de noodloop. Heb dit in op benzine niet ( heb hier enkele honderden kilometers mee gereden zonder foutmelding )

      Maar als ik de auto tijdens het rijden weer opnieuw start en me gas weer aanzet dan doet alles het ook weer. Soms komt de storing dan ook wel weer terug in dezelfde rit, vervolgens doe ik weer de auto uit en aan en doet me gas het weer ( Soms hoor ik wel die irritante akoestische signaal dat er een foutmelding is en dan komt ie niet terug in het gas totdat me auto langere tijd uit geweest is ).

      Nu heb ik een uitlees kabel + programma gekocht en daar lees ik nu dit uit:
      Foutcodes

      Is er iemand die toevallig weet waarin het probleem zich voor kan doen of al enige ervaring heeft met deze type storing dan hoor ik dat graag.  :help:

       

      Mocht er nog vragen zijn dan hoor ik die uiteraard ook graag

       

      Met vriendelijke groet,

      Xandur

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.