LPG C30ne Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › LPG C30ne Dit onderwerp bevat 30 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 30 april 2019om 19:37 door kywieman. 6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31) ← 1 2 Auteur Berichten 26 april 2019 om 14:25 #18365822 rogiersDeelnemer Lid sinds:28 January 2013 Dan ga ik op zoek naar een van een 30E of zou ik die van een 25E ook kunnen gebruiken? 26 april 2019 om 20:53 #18365829 kywiemanDeelnemer Lid sinds:20 February 2009 Gebruiken kan altijd. Maar een 3.0E zou het mooist zijn. Dit omdat een 2.5E een andere type nokkenas heeft dan een 3.0E 29 april 2019 om 23:57 #18365901 GhanzDeelnemer Lid sinds:31 July 2005 al worden ze veelal aangeboden als “ontsteking 6 cilinder” veel verschil zit er in elk geval niet in. enkel wat kywie man al aangaf, maar persoonlijk vind ik dat te verwaarlozen. 30 april 2019 om 18:21 #18365920 rogiersDeelnemer Lid sinds:28 January 2013 Dat maakt de zoektocht al een beetje makkelijker. Hoe zit het met de ontsteking van een 28EC? Is die ook toepasbaar op een c30ne? 30 april 2019 om 19:36 #18365926 kywiemanDeelnemer Lid sinds:20 February 2009 2.8 injectie motor werden bij mijn weten enkel met contact punten ontsteking geleverd. Deze motoren werden bij de Diplomat B en Commodore B geleverd. 30 april 2019 om 19:37 #18365927 kywiemanDeelnemer Lid sinds:20 February 2009 Maar qua maat kan je ze zeker gebruiken. Auteur Berichten 6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31) ← 1 2 Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen