Loszittende bumper

Forumindex Forums Modellen Grandland X Loszittende bumper

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18373616
    Chocolatebar
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 October 2019

      Ok, ik heb geen afhangende deuren of een scheve achterklep, maar een loszittende bumper. Iemand anders hier ook al ervaring mee?

       

      IMG_20200403_185525

      IMG_20200403_185512

       

      #18373617
      jopsa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 May 2019

        Ik had al van alles voor maar dit nog niet.  Zou eigenlijk liever uw probleem hebben dan het mijne.  kan waarschijnlijk makkelijk verholpen worden .   Zo nieuw aangekocht ?

        #18373618
        Chocolatebar
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 October 2019

          Wat heeft u voor problemen @jopsa? De mijne is een maand oud. Bij aflevering had hij het nog niet. Ik heb alles heel nauwkeurig nagekeken, zeker na alles wat ik hier gelezen had.

          Helaas binnen een week al schade aan het bijrijdersportier omdat iemand er een deur tegenaan heeft gegooid. Uiteraard zonder briefje :-(   Deukje en krassen…

          Ga natuurlijk contact opnemen met de dealer, maar was even benieuwd of dit een bekend probleem is.

          #18373626
          jopsa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 May 2019

            Dan moet je eens het topic “dodehoeklampjes ” lezen hier enkele topics onder  :scratch:

            #18373689
            Hans GLX
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 May 2018

              Dit is toch bizar? Dat is toch zeker een garantie kwestie? Dat dient jouw Opel dealer toch direct te verhelpen?

              Misschien heb ik geluk dat mijn GLX nog van 2017 is? De eerste types uit Frankrijk waren waarschijnlijk toch wat beter, dan de latere series.

              Misschien is de werkdruk in Frankrijk door veel bestellingen, ten koste gegaan van de eindcontrole en de afwerking, als ik de lijst klachten van sommigen lees.

              PSA moest zich toch langzaam schamen over de klachtenstroom van sommige GLX rijders? En we praten niet over een plastic emmer, maar over auto,s van rond of boven de €40.000,- Dit moet toch niet kunnen??

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.