Live navigatie

Forumindex Forums Modellen Crossland Live navigatie

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18400178
    Rob1952
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 December 2020

      Hallo,

      Ik heb een Crossland X van juli 2019 en afgelopen week live navigation laten activeren. Mail gekregen dat activatie is uitgevoerd en zie nu in het navigatie systeem als ik op berichten icoontje klik dat het inderdaad geactiveerd is. Echter zou ik in de rechter onder hoek nu iets van live navigatie moeten zien en dat is niet het geval. Dus op internet gezocht en een pdf handleiding gevonden waarin vermeld staat dat ik dus (omdat het een uitvoering is zonder opelconnect! via mijn smartphone data moet delen.  1e stap is weer berichten icoontje aanklikken en dan op internet links klikken, echter heb ik dus links geen internet staan :negative: dus valt er niets te klikken! Iemand idee hoe ik het wel werkend krijg? :help:

      Bij voorbaat mijn dank.

      #18400209
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970
        #18400217
        Rob1952
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 December 2020

          [quote quote=18400209]https://www.opel.nl/connect/overzicht.html :good:[/quote]

          en wat moet ik met die link? daar heb ik mijn activatie geregeld en de handleiding vandaan!  dus vind daar de oplossing helaas niet! :help: :help:

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.